Gå til innhold

bmccn til helga (26-27 mai)

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hrm.. prøver fortsatt å bli klar til helga. Bytta alt av styrestag/parallellstag i går til nye originaldeler, etter å ha brukt søndagskvelden på å banne og steike over endeledd med feil gjenger, og endeledd som knakk og måtte sveises bare for å få bilen av bukken og ut av verkstedet. Det var som en drøm å ta hjulstillingskontroll, og alt var bare dandy. Bilen har aldri vært så fin på styringen før. Så skulle jeg "bare" hjem og hente madammen for å stikke tilbake til verkstedet og hente Land Roveren, og i det jeg parkerte hjemme i gården spruta kjølevæska ut av radiatoren. Så nå må den også byttes. Og jeg har frontrutebyttetime på torsdag, og må finne en dag å sveise inn fester til kjølevæsketank++.. begynner å få det travelt ja. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått Fahrfreude? Hvis du skal inn der må du såvidt jeg forstår være medlem, og dermed har du fått programmet i medlemsbladet...

Ahh, ok. Jeg satt faktisk å levde meg inn i turen til Geir Skjelseth og kona med 650i i Italia og på Ringen i Fahrfreude i stad. Jeg skal bla opp å se etter info nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info om banekjøringa:

08:00 - Ankomst/innsjekking (husk medlemskort)

09:30 - Førermøte, obligatorisk og utvidet fører møte for de som ønsker det

10:00 - Idealsporvisning med lederbil

10:30 - Frikjøring, Familekjøring

18:00 - Banen stenges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Hadde glemt att jeg skal på utdrikkningslag på lørdag.. :roll: Blir heller ikke klar med bilen, så kjøring blir det uansett ikke, men satser på å gå rundt å titte/snakke litt på søndag. Får gjøre bilen klar til Våler istedet. :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Hadde glemt att jeg skal på utdrikkningslag på lørdag.. :roll: Blir heller ikke klar med bilen, så kjøring blir det uansett ikke, men satser på å gå rundt å titte/snakke litt på søndag. Får gjøre bilen klar til Våler istedet. :stupid:

Øy, ring å si du har feber til lørdagen så du kan ikke bli med :P

Mye som skal gjøres på bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy, ring å si du har feber til lørdagen så du kan ikke bli med :P

Mye som skal gjøres på bilen ?

Hehe, er fristende, men er vel litt dårlig gjort.. :wink:

Skifte olje/filter, bremseklosser og bytte venstre framdekk med høyre. Har jobbet/pusset opp 07-23 i det siste, så har ikke så mye tid til å få ordnet bilen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiator og litt annet moro (M5-fanger) hentet og handlet i går kveld, så etter jobb i dag er det hjem å montere radiator. Innom en høgger på veien hjem for å se om jeg finner et feste bare. Mangler et av de.. Håper det er noen på Rudskogen som kan hjelp meg med speedometerproblematikken. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar: du trenger vel ikke speedometer for å kjøre på Rudskogen? :)

Men det er vel greit å ha, ettersom det helt sikkert kommer til å være noen slags form for "overvåkning" langs veiene.

MEN JEG VIL KOMME MED EN OPPFORDRING, TIL ALLE SOM SKAL TIL RUDSKOGEN DENNE HELGEN, OM Å TA HENSYN TIL FARTSGRENSENE, SLIK AT VI UNGÅR DÅRLIG OMTALE I MEDIA OG EVENTUELT ULYKKER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar: du trenger vel ikke speedometer for å kjøre på Rudskogen? :)

Jo, jeg gjør jo egentlig det. For hjernen får hastighetssignalet fra speedometeret, og uten speedometer går dermed bilen i nødmodus og jeg mangler 100 hester og 1000 rpm eller noe i den duren.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...