Tommy Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Jeg kommer også, og skal kjøre splitter naken i bilen slik at alle MENNENE kan glane på meg!! MMM reina snobet han der i den blåe e36-en tenker de.. Då ska eg huska å ta me spyposer til publikum H_C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Hrm.. prøver fortsatt å bli klar til helga. Bytta alt av styrestag/parallellstag i går til nye originaldeler, etter å ha brukt søndagskvelden på å banne og steike over endeledd med feil gjenger, og endeledd som knakk og måtte sveises bare for å få bilen av bukken og ut av verkstedet. Det var som en drøm å ta hjulstillingskontroll, og alt var bare dandy. Bilen har aldri vært så fin på styringen før. Så skulle jeg "bare" hjem og hente madammen for å stikke tilbake til verkstedet og hente Land Roveren, og i det jeg parkerte hjemme i gården spruta kjølevæska ut av radiatoren. Så nå må den også byttes. Og jeg har frontrutebyttetime på torsdag, og må finne en dag å sveise inn fester til kjølevæsketank++.. begynner å få det travelt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Kunne man postet litt info rundt dette treffet, siden BMWCCN.no ikke fungerer (hos meg i allefall). Jeg tenker da på Åpningstider, Program, Priser og ellers nyttig info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Ingen som har noe info...? trenger dette sårt da bmwccn.no har havarert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har du ikke fått Fahrfreude? Hvis du skal inn der må du såvidt jeg forstår være medlem, og dermed har du fått programmet i medlemsbladet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 08:00 Portene åpner, teknisk kontroll starter. 09:30 Førermøte. 10:00 Frikjøring, familiekjøring. Ca. i denne duren er programmet for Lørdag sånn grovt sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har du ikke fått Fahrfreude? Hvis du skal inn der må du såvidt jeg forstår være medlem, og dermed har du fått programmet i medlemsbladet... Ahh, ok. Jeg satt faktisk å levde meg inn i turen til Geir Skjelseth og kona med 650i i Italia og på Ringen i Fahrfreude i stad. Jeg skal bla opp å se etter info nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Info om banekjøringa: 08:00 - Ankomst/innsjekking (husk medlemskort) 09:30 - Førermøte, obligatorisk og utvidet fører møte for de som ønsker det 10:00 - Idealsporvisning med lederbil 10:30 - Frikjøring, Familekjøring 18:00 - Banen stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hm.. Hadde glemt att jeg skal på utdrikkningslag på lørdag.. Blir heller ikke klar med bilen, så kjøring blir det uansett ikke, men satser på å gå rundt å titte/snakke litt på søndag. Får gjøre bilen klar til Våler istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hm.. Hadde glemt att jeg skal på utdrikkningslag på lørdag.. Blir heller ikke klar med bilen, så kjøring blir det uansett ikke, men satser på å gå rundt å titte/snakke litt på søndag. Får gjøre bilen klar til Våler istedet. Øy, ring å si du har feber til lørdagen så du kan ikke bli med Mye som skal gjøres på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Øy, ring å si du har feber til lørdagen så du kan ikke bli med Mye som skal gjøres på bilen ? Hehe, er fristende, men er vel litt dårlig gjort.. Skifte olje/filter, bremseklosser og bytte venstre framdekk med høyre. Har jobbet/pusset opp 07-23 i det siste, så har ikke så mye tid til å få ordnet bilen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Radiator og litt annet moro (M5-fanger) hentet og handlet i går kveld, så etter jobb i dag er det hjem å montere radiator. Innom en høgger på veien hjem for å se om jeg finner et feste bare. Mangler et av de.. Håper det er noen på Rudskogen som kan hjelp meg med speedometerproblematikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Gunnar: du trenger vel ikke speedometer for å kjøre på Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Gunnar: du trenger vel ikke speedometer for å kjøre på Rudskogen? Men det er vel greit å ha, ettersom det helt sikkert kommer til å være noen slags form for "overvåkning" langs veiene. MEN JEG VIL KOMME MED EN OPPFORDRING, TIL ALLE SOM SKAL TIL RUDSKOGEN DENNE HELGEN, OM Å TA HENSYN TIL FARTSGRENSENE, SLIK AT VI UNGÅR DÅRLIG OMTALE I MEDIA OG EVENTUELT ULYKKER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Gunnar: du trenger vel ikke speedometer for å kjøre på Rudskogen? Jo, jeg gjør jo egentlig det. For hjernen får hastighetssignalet fra speedometeret, og uten speedometer går dermed bilen i nødmodus og jeg mangler 100 hester og 1000 rpm eller noe i den duren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå