Kjetil Sømme Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Er det slik at banekjørings kontigenten kommer i tillegg til utstillings prisen på 150,- ? Nei. Banekjøringsprisen inkluderer utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Det var bra å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 da var vi klar.. synd de ikke har meldt skyfri himmel og sol.. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Hvis noen trenger en seng på hotellet lørdag-søndag(Quality Hotell Sarpsborg).Har en bekjent av meg dette tilgjengelig p.g.a kamerat som trakk seg kontakt Rune mob.99624355 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Helvete, jeg må selvfølgelig jobbe lørdag (Fikk vite det idag) Jaja, kommer søndag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Å nei Sanner............ . TV 2 dama meldte akkurat sol på Lørdag, og regn på Søndag! Passer egentlig meg bra da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Bare å sladde ivei nå Steffan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Åssen blir det med parkering av drabil og bilhenger nå da? Har ikke noe BMW-drabil Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Bare å sladde ivei nå Steffan Ikke lett å sladde kontrollert med 520 Touring når det er tørt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hvis 336mik klarer å sladde med 316i Compact så klarer du med 520i! Legg breisia skikkelig til. Sett på noen gamle helårsdekk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Mener 336mik kjørte på vinterdekk/helårsdekk, det er noe annet enn Steffan sine 265 eller hva det er han kjører på. 10x18" veier også et tonn, så bilen hadde blitt sprekere med f.eks. 16" til banekjøring - og sett kjipere ut. Åja, og bilen min måtte de ha en dag ekstra for å bytte rute på, en tidligere eier har gjort det selv hjemme i garasjen. Ser helt jævlig ut. La nå folk som kan det gjøre slike jobber med limte ruter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Kommer nok en tur jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei... Vi stiller med bussen i tradisjonell tro Alle er velkomne til å ta en titt Mvh Marianne og Odd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Noen som skal kjøre fra Oslo i morgen tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hadde vært ålreit å samles et sted og kjørt samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå