Fredrik Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Eg må jo få lov til å si at det er litt ironisk at du spør om dette på eit bmw forum Men eg ville gått for 850'en Hvorfor er det ironisk at man spør om BMW modeller i forhold til andre bilmodeller i et BMW forum ?... Hvor skal man ellers spørre ?... ... De fleste som kan litt om biler her inne har heldigvis erfaring fra flere bilmerker enn kun BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Du bør nok gå for Porschen, men det beste hadde jo vært E36 med M3 maskin og automat Eller du kan kjøpe min bil om 3-4 år og bytte ut manuell kassa med automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hehe.. Ja det kunne jo vøri noe, men vil gjerne i den store klassen!! Trenger jo ikke noe så voldsomt til utstyr heller, for å væra med.. Så den Porscha f.eks er sikkrt finfin nok orginal for meg men jeg må vel ha noen bilcrossløp til på baken før jeg går over i RCN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Må bare bumpe denne her, BMW 850 som jordebil? Høres billig ut i drift ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Må bare bumpe denne her, BMW 850 som jordebil? Høres billig ut i drift ! hehe... nå tror jeg du provoserer mange her ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå