Gå til innhold

Noen runder rundt Rudskogen i "basketskoen" min...

Share

Anbefalte innlegg

hmm kjedelig å se bakover da;)

ser jo ikke hva som skjer der fremme hehe=)

Smaken er som baken...personlig syntes jeg det ble en artig vri, dessuten er det vanskelig å filme ut gjennom frontruta i en Z3 Coupé. Plassen er liten og man ender fort opp med å se 80% interiør og 20% utsyn (som i tillegg ofte blir overeksponert siden kameraet måler lyset fra innsiden av bilen og kompenserer for dette). Alternativet er å montere kameraet utvendig på bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy deg! Krysse gule streken på vei ut på banen er forbudt! :wink: Syntest det var morsomt å se filming feil vei.

Hehe, kan ikke helt huske hva jeg tenkte der og da...men tipper jeg enten valgte å ta sjansen pga. avstanden til neste bil, eller at jeg rett og slett overså stripa totalt. Det siste er kanskje det mest sansynlige... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw så er Z3 coupe`n din skikkelig fin! Har du flere bilder av den?

Takk for det! :D Har vel en liten fantasillion bilder på harddisken hjemme, men ikke så mye ute på nett. Har noen bilder fra da bilen var relativt nyinnkjøpt her og noen bilder fra fjorårets vårpuss her. Noen bilder av kjerra i aksjon på bane finnes på sidene til klubb-fotograf Leif-Erik Haaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn dette Øystein.

Bilen din er superfin.. Fin film også :)

Vi ses til helgen regner jeg med!?

Hvordan var stockholm ?:)

Hehe, takk Bjørn! Helgen er øremerket for lenge siden og hotellrom er bestillt (riktignok på Rica Saga pga. fullbooket på Quality, men dog). Håper bare at været ikke blir like ille som varslet...da blir det i så fall mye "sideways action".

Stockholm-turen var bra den, touringen fikk kjørt seg litt med 4 personer og full oppakkning. Ble dessverre ikke så mye tid til sightseeing i Gamla Stan osv., men da har men heller en god grunn til å reise tilbake dit. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, da er den mannen her inne også.

Sier igjen at bilen din er strøken.

Selv om lyset har mye å si ja :)

Ja, svart er egentlig en håpløs farge å holde strøken...det er en evig kamp mot naturkrefter og det som er. :evil:

Fortsatt fornøyd med coupeen din eller? Vet du om Ola hadde kjøpt seg ny "arvtager" når du hentet Z3'en? Han fablet litt om 130i for en stund tilbake, men har ikke snakket med ham siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Hva med å selge den for skitt og ingenting til meg? :wink:

Hehe, må nok skuffe deg hagenisse...denne bilen forblir nok i min eie en god stund til, selvom jeg allerede har eid den i snart 4 1/2 år. Jeg liker alt ved den: utseendet, lyden, kjøreegenskapene, motoren...det eneste jeg har lyst til å oppgradere ytterligere er bremsene og kanskje optimalisere understellet noe mer for banekjøring. Nå har jeg bare "ordinært" oppsett (dvs. H&R + Bilstein).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare at været ikke blir like ille som varslet...da blir det i så fall mye "sideways action".

Er meldt opphold foreløpig i alle fall på lørdag. Litt sky og litt sol. Akkurat passe det. For varmt blir slitsomt for bilen og... greit med litt kjøling :) 16 grader ref vg og 14 grader ref met.no. Høres ut som akkurat passe temp om ikke det blåser for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, da er den mannen her inne også.

Sier igjen at bilen din er strøken.

Selv om lyset har mye å si ja :)

Fortsatt fornøyd med coupeen din eller? Vet du om Ola hadde kjøpt seg ny "arvtager" når du hentet Z3'en? Han fablet litt om 130i for en stund tilbake, men har ikke snakket med ham siden...

Ja veldig fornøyd. Fikk prøvd den på bane om fredagen også.

Er et bilde i tråden min ;)

Nei Ola hadde ikke det.

Men det virket som om han hadde planer om en 5 serie touring.

Uvisst, man skifter fort mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...