Gå til innhold

Rånefrie veier? Slutt på moroa?

Share

Anbefalte innlegg

Må vel ha lov å kjøre en runde i byn nå og da.. Er forsåvet greit nok at de ikke vil ha alle disse harry folkene som står å spiller country på smertegrensa kl halv 3 på natta..

Skal de stoppe alle å spør hvilken mål å mening du har med turen da eller? Latterlig spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel ha lov å kjøre en runde i byn nå og da.. Er forsåvet greit nok at de ikke vil ha alle disse harry folkene som står å spiller country på smertegrensa kl halv 3 på natta..

Skal de stoppe alle å spør hvilken mål å mening du har med turen da eller? Latterlig spør du meg..

Er det bedre og ikke minst mindre harry å spille DJ Tiesto/Turboneger kl halv 3 om natta da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Dette er jo noe som har vært i Kongsberg i 2-3 år nu.

Råneplassen/stripa her i byen har blitt stengt for all ferdsel mellom kl 23 og 06 alle dager. Dette pga klaging fra eldre naboer i "høyblokker" i nærheten. Skulle tro at de hørte dårligere...

Anywho.. Her er man vandt til slike forbud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel neppe type musikk som spilles som er problemet, snarere at det genererer støy og uønsket trafikk for naboer. Sånn sett vil vel dette med "råning" bli et problem selv om de spilte klassisk musikk på full guffe for de som irriterer seg over dette... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil:

fy faen det er det dummeste jeg noen gang har hørt.

for min del er jeg ferdig med rånetiden, men dette er jo rett å slett å forby folk å utøve hobby'n sin.

det er å ta friheten fra norges bilinteresserte ungdom. noe så forbanna dumt..

ang miljøet, og den globale oppvarminga så burde de dresskledde bedreviterene i politikken heller satt seg inn i hva som egentli foregår enn å gjøre slike tåpelige ting for å vinne stemmer.

solstormer, tipper de aldri har hørt om det engang..

de 3 siste årene har sola vist seg bare mer å mer aktiv, 8 minutter senere vil den energien frigjort på sola påvirke jorda.

hmmm, 2 + 2 = 4 ikke sant :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...