2RE_Racing Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 http://www.folkebladet.no/nyheter/article89401.ece Det er jo både for og motargumenter mot dette ja... For min del så synes jeg politikerene bør se på større saker enn dette!! Selv i disse miljødebatt-dagene.. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Fy faen så frekkt! Som om ikkje det er lite nok å gjere på av og til. Så ska dei ødelegge sosiale sammenkomster med bil. Nei dette støtter eg ikkje om det så smalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Fy faen så frekkt! Som om ikkje det er lite nok å gjere på av og til. Så ska dei ødelegge sosiale sammenkomster med bil. Nei dette støtter eg ikkje om det så smalt! Råners live on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Det plager ikke meg at rånerne forsvinner, men jeg er i mot tullete forbud. Så lenge det ikke plager andre må folk få gjøre hva de vil. Jeg er så utrolig lei av alt miljø-pjattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Må vel ha lov å kjøre en runde i byn nå og da.. Er forsåvet greit nok at de ikke vil ha alle disse harry folkene som står å spiller country på smertegrensa kl halv 3 på natta.. Skal de stoppe alle å spør hvilken mål å mening du har med turen da eller? Latterlig spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 hahaha, lattelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Må være lett å kamuflere "råning" som transport fra A til B. Selv om jeg personlig "råner" svært lite tror jeg ikke dette er noe å være redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 kommer jo litt ann på hva de definerer som "råning" også da.. Kjøre en runde i byen, eller stå på en parkeringsplass å spille høyt som fan, eller noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Må vel ha lov å kjøre en runde i byn nå og da.. Er forsåvet greit nok at de ikke vil ha alle disse harry folkene som står å spiller country på smertegrensa kl halv 3 på natta..Skal de stoppe alle å spør hvilken mål å mening du har med turen da eller? Latterlig spør du meg.. Er det bedre og ikke minst mindre harry å spille DJ Tiesto/Turboneger kl halv 3 om natta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 i fra mitt synspunkt er det mindre harry ja.. Vil ikke si at den typen musikk går under harry stempelet.. ikke for min del vertfall.. Men at det er bedre har jeg ikke sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 *gjesp* Dette er jo noe som har vært i Kongsberg i 2-3 år nu. Råneplassen/stripa her i byen har blitt stengt for all ferdsel mellom kl 23 og 06 alle dager. Dette pga klaging fra eldre naboer i "høyblokker" i nærheten. Skulle tro at de hørte dårligere... Anywho.. Her er man vandt til slike forbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 i fra mitt synspunkt er det mindre harry ja.. Vil ikke si at den typen musikk går under harry stempelet.. Kanskje ikke harry, men bedriten møkkamusikk som skulle vært forbudt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Nå er det vel neppe type musikk som spilles som er problemet, snarere at det genererer støy og uønsket trafikk for naboer. Sånn sett vil vel dette med "råning" bli et problem selv om de spilte klassisk musikk på full guffe for de som irriterer seg over dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 fy faen det er det dummeste jeg noen gang har hørt. for min del er jeg ferdig med rånetiden, men dette er jo rett å slett å forby folk å utøve hobby'n sin. det er å ta friheten fra norges bilinteresserte ungdom. noe så forbanna dumt.. ang miljøet, og den globale oppvarminga så burde de dresskledde bedreviterene i politikken heller satt seg inn i hva som egentli foregår enn å gjøre slike tåpelige ting for å vinne stemmer. solstormer, tipper de aldri har hørt om det engang.. de 3 siste årene har sola vist seg bare mer å mer aktiv, 8 minutter senere vil den energien frigjort på sola påvirke jorda. hmmm, 2 + 2 = 4 ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Til HELVETE med hele Norge og dets overformynderiske styrende hånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå