Gå til innhold

BMW 320iDAT -00 (bare problemer)

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Det gjelder en 2000 modell BMW 320iDAT; Har hatt en del problemer med denne bilen, men det som virkelig er problemet denne gang er:

Bilen bare lader seg ut, og ett eller annet driver og tapper bilen for strøm, nytt batteri ble kjøpt og montert for under en uke siden!, Men problemet fortsetter, den er vanskelig å starte når den er kald, virker som at den ikke gløder, må kinne sålenge før den kommer! og batteriet blir fort utladet! Det følger med origianalledning til å plugge i frontfanger for å lade batteriet, og den må stå på hver natt for at bilen skal funger neste morgen.

Noen som kan hjelpe? Skal på langtur til helga, og har bruk for en bil som virker, så på forhånd, takk for hurtig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg virker det som om batteriet er i orden, men noe som trekken strøm som du utrykker i posten din. når oppstod problemet? er vel bare å begynne å eliminere ting som ikke trekker strøm.. lys i bagasjerom var problemet med meg engang, det lyste hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur innom et BMW verksted å få en diagnose, tror det kan være lurt.

Men virker som du bør bytte glødeplugger på den.

Hvorfor batteri tappes vet jeg ikke. Prøv å ta sikringer + at du måler på batteri, for å se når det slutter å tappe strøm for eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster 1000kr bare for at BMW-folka skal koble til datamaskin for å feilsøke! så jeg prøver å unngå det! Er ikke noe lys som trekker strøm nei, kanskje ett relè en plass? alle sikringer er fine! er jo ganske så trangt å vanskelig å komme til rundt om på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var noe som het så fint som "sluttsteget" som var gåen. bmw i kristiansand sendte delen igår, og idag fikk jeg det :D men hvor i bilen befinner denne klumpen seg? fikk beskjed at den skulle ligge på pasasjerside rett bak hanskerommet, men kan ikke finne noen tilsvarende bokser der..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...