BMWentusiasten Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Da er bilen mest sannsynlig solgt... kom en fyr som ville ha gjeld, så nå venter jeg inn penger på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Da er bilen mest sannsynlig solgt... kom en fyr som ville ha gjeld, så nå venter jeg inn penger på mandag... Gratulerer da!! hehe.. men nå må moderator endre navnet ditt til audientusiasten eller bmwsvikeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Da er bilen mest sannsynlig solgt... kom en fyr som ville ha gjeld, så nå venter jeg inn penger på mandag... Gratulerer da!! hehe.. men nå må moderator endre navnet ditt til audientusiasten eller bmwsvikeren.. hehe... MEN så er jeg kun interessert i denne ene audien ettersom at det er en bekjent som selger den til halvparten av hva han egentlig kunne fått for den... er ellers på utkikk etter min neste BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 En fyr som ville ha gjeld? Så han ville ha BMW'en i pant for penger du skylder han, eller hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 En fyr som ville ha gjeld? Så han ville ha BMW'en i pant for penger du skylder han, eller hva mener du? skjønner deg, men var ikke det jeg mente han ville ha bilen, så han kjørte rett til ELCON for å få tak i nok penger... alt er jo til salgs.... for den rette prisen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg