330xi Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg kommer seff...drar ned allerede Onsdag for å byne å rigge opp Gleder meg sykt til å få testa bilen på bana etter ombygginga
Jonass Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Vi kommer med maange biler fra lofoten og lofoten gatebil, jeg og en del andre kjører ned torsdagen, mens en del kjører fredags ettermiddag. Blir og bading ved siden av standen, da vi har to pick up er som det blir basseng i baki, det ble utprøvd nå på lørdag og det funket bra! Så ut som det var kaldt da men men
330xi Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Hehe, er meldt 28 grader og sol på lørdag så kan kan jo bli populært
Naitsirk Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Mange som drar Torsdag Tut når dere kjører forbi en bobil, som holder 110 Skal ha med både digitalt-video kamera og digitalt speil-refleks fotoapparat blir å ta maaaange bilder å mye filmin, tar med pc for å legge inn etter hvert
330xi Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Jeg vil oppfordre dere å kjøre rolig til og fra treffet. Politiet vet om at vi kommer og har varslet hyppige kontroller! Kjedelig å miste lappen på vei til treffet og ikke få kjørt. Vent heller til dere kommer på banen, det blir nok av muligheter til å kjøre fort
Espen M33 Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Hehe, er meldt 28 grader og sol på lørdag så kan kan jo bli populært Inni helsikke! 28 grader og sol!?! Her lukter det solbrente ansikt og svettelukt så det holder.. Var på et bmwccn treff på Rudskogen under samme værforhold en gang, og E30`n var ikke det mest komfortable stedet å være da! Men uansett så gleder jeg meg fælt til helga. Må få istand bilen nå bare...
Naitsirk Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 joda, tar det nok meget med ro nedover Så faktisk ingen kontroller i fjor... Men når man drar på slike treff, så vet man jo at det er kontroller. Gleder meg vilt mye, ta masse bilder
Analex Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Dynamoen min tok kvelden, men ny er i posten. Den ble sendt fra oslo i dag, så den er vel her onsdag\torsdag. Får kaste den i bilen og komme meg nedover Samles bimmers bmw`ene på utstillinga eller?
Espen M33 Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Dynamoen min tok kvelden, men ny er i posten. Den ble sendt fra oslo i dag, så den er vel her onsdag\torsdag. Får kaste den i bilen og komme meg nedover Samles bimmers bmw`ene på utstillinga eller? Bimmers har vel ikke noe stand der oppe, så det blir vel vanskelig å få til i kaoset. Har en mistanke om at det vil bli enda fullere oppe der i år enn i fjor...
Stian Børresen Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 hadde jo vært gøy med bimmers stand da:) stilt ut noen biler å reklamert om bimmers.no og bmw generelt:) hehe;D
330xi Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Bimmers har ingen egen stand på sommertreff, men hvis det er intresant så kan jeg sikkert fikse et område til oss neste treff....
verticalescape Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Nå har jeg bilen klar, kjører ned torsdag kveld
compact Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 kommer en hel gjeng fra møre oppover.blir vel sikkert 10 timer kjøring.å jeg som skal kjøre 314 sport oppover da :S håper den klarer seg fint
Mexos Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 ser ut som d kanskje blir banekjøring på meg og;=)btw. Mexos. tilfeldig vis ikke deg jeg kjøpte moppen av? Stemmer bra det Godsykkel'n min Fant idag oljelekkasje på girkassa, har ulyd fra rullene til viftereima og trenger å kjøpe nye bremseklosser så spøker litt for banekjøringen nå, men skal prøve å fikse lekkasjen imorgen og skal prøve å få finansiert bremseklosser også. Alt handler om prioriteringer
Espen M33 Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 kommer en hel gjeng fra møre oppover.blir vel sikkert 10 timer kjøring.å jeg som skal kjøre 314 sport oppover da :S håper den klarer seg fint Hørte rykter om at det var noe raping fra slitne synkroniseringsringer i 314 sport`n... Men det har jo selvfølgelig ingen betydning Lagt planer for kjøreturen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå