Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer seff...drar ned allerede Onsdag for å byne å rigge opp :)

Gleder meg sykt til å få testa bilen på bana etter ombygginga :D

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vi kommer med maange biler fra lofoten og lofoten gatebil, jeg og en del andre kjører ned torsdagen, mens en del kjører fredags ettermiddag.

Blir og bading ved siden av standen, da vi har to pick up er som det blir basseng i baki, det ble utprøvd nå på lørdag og det funket bra! Så ut som det var kaldt da men men :)

Skrevet

Mange som drar Torsdag :D

Tut når dere kjører forbi en bobil, som holder 110 :wink:

Skal ha med både digitalt-video kamera og digitalt speil-refleks fotoapparat :) blir å ta maaaange bilder å mye filmin, tar med pc for å legge inn etter hvert :D

Skrevet

Jeg vil oppfordre dere å kjøre rolig til og fra treffet. Politiet vet om at vi kommer og har varslet hyppige kontroller! Kjedelig å miste lappen på vei til treffet og ikke få kjørt. Vent heller til dere kommer på banen, det blir nok av muligheter til å kjøre fort ;)

Skrevet
Hehe, er meldt 28 grader og sol på lørdag så kan kan jo bli populært :P

Inni helsikke! 28 grader og sol!?! Her lukter det solbrente ansikt og svettelukt så det holder.. Var på et bmwccn treff på Rudskogen under samme værforhold en gang, og E30`n var ikke det mest komfortable stedet å være da! Men uansett så gleder jeg meg fælt til helga. Må få istand bilen nå bare... :D

Skrevet

joda, tar det nok meget med ro nedover :)

Så faktisk ingen kontroller i fjor... Men når man drar på slike treff, så vet man jo at det er kontroller.

Gleder meg vilt mye, ta masse bilder :)

Skrevet

Dynamoen min tok kvelden, men ny er i posten. Den ble sendt fra oslo i dag, så den er vel her onsdag\torsdag. Får kaste den i bilen og komme meg nedover :)

Samles bimmers bmw`ene på utstillinga eller?

Skrevet
Dynamoen min tok kvelden, men ny er i posten. Den ble sendt fra oslo i dag, så den er vel her onsdag\torsdag. Får kaste den i bilen og komme meg nedover :)

Samles bimmers bmw`ene på utstillinga eller?

Bimmers har vel ikke noe stand der oppe, så det blir vel vanskelig å få til i kaoset. Har en mistanke om at det vil bli enda fullere oppe der i år enn i fjor...

Skrevet

Bimmers har ingen egen stand på sommertreff, men hvis det er intresant så kan jeg sikkert fikse et område til oss neste treff....

Skrevet

kommer en hel gjeng fra møre oppover.blir vel sikkert 10 timer kjøring.å jeg som skal kjøre 314 sport oppover da :S håper den klarer seg fint

Skrevet
ser ut som d kanskje blir banekjøring på meg og;=)

btw. Mexos. tilfeldig vis ikke deg jeg kjøpte moppen av? :roll:

Stemmer bra det ;) Godsykkel'n min :love:

Fant idag oljelekkasje på girkassa, har ulyd fra rullene til viftereima og trenger å kjøpe nye bremseklosser så spøker litt for banekjøringen nå, men skal prøve å fikse lekkasjen imorgen og skal prøve å få finansiert bremseklosser også. Alt handler om prioriteringer ;)

Skrevet
kommer en hel gjeng fra møre oppover.blir vel sikkert 10 timer kjøring.å jeg som skal kjøre 314 sport oppover da :S håper den klarer seg fint

Hørte rykter om at det var noe raping fra slitne synkroniseringsringer i 314 sport`n... Men det har jo selvfølgelig ingen betydning 8)

Lagt planer for kjøreturen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...