JvP Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Jeg vil oppfordre dere å kjøre rolig til og fra treffet. Politiet vet om at vi kommer og har varslet hyppige kontroller! Kjedelig å miste lappen på vei til treffet og ikke få kjørt. Vent heller til dere kommer på banen, det blir nok av muligheter til å kjøre fort Meget go oppfordring kjenner selv et par stykker som har måtte belage seg på lange sykkel turer etter kjøring til og fra acr, skummelt og trø på gassen over saltfjellet for di av oss som kommer fra nord. Grise kjøring blir det vell mer en nokk tid til når man er framme Ops. Promille kontroll ved oppkjøringen til banen er også standard lørdag og søndag morgen så ingen driter seg på den. Blir fort et par duggfriske for mye , ikke det at jeg tror noen her er dumme nokk til og sette seg bak rattet med promille vell håper jeg hvertfall da.
e46diesel Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 skal og over til mo, men må jobbe natt til lørdag, blir ingen utstilling eller kjøring her i gården, Men pass på for kontroller, særli fra fauske å nedover, my kontroller i det siste opp igjennom saltdals byda, mange fine strekker der å bli fristet til å gasse. fikk sjøl bot for noen uker siden på 5 store en fredags kveld i 11 tia.
Nygaard Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 skal å nedover men blir da ikke med en bmw:P drar i morgen natt til bjørnstad å skal mappe en rx7 så kommer nokk opp me den:P noen som skal kjøre fra trondheim på fredagen?
330xi Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Morten er hos Bjørnstad å mapper Sommertreff 200sx`en nå, men han kjører vel opp torsdag tror jeg
Puyol Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Håper at været holder seg slik som det har vært de siste dagene her. Null skyer og 25+ i skyggen enkelte dager
Espen M33 Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Ser at værmeldinga fortsatt er i overkant bra. Kommer til å bli et kjempetrivelig treff, men blir kokende varmt å kjøre bil.. Men NÅ gleder jeg meg noe alvorlig
Naitsirk Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Glede meg vilt til treffet i morgen ettermiddag er det avreise Kamere med ustyr er klart til bilde taking og filming skulle hatt "Bimmers.no - foto crew" på en refleks vest slik at dere bare huket tak i meg dær nede
compact Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 kommer en hel gjeng fra møre oppover.blir vel sikkert 10 timer kjøring.å jeg som skal kjøre 314 sport oppover da :S håper den klarer seg fint Hørte rykter om at det var noe raping fra slitne synkroniseringsringer i 314 sport`n... Men det har jo selvfølgelig ingen betydning Lagt planer for kjøreturen? compact'n er jo egentli en evighetsmaskin da håper du har et ledig sete til meg oppover egentli
Espen M33 Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 kommer en hel gjeng fra møre oppover.blir vel sikkert 10 timer kjøring.å jeg som skal kjøre 314 sport oppover da :S håper den klarer seg fint Hørte rykter om at det var noe raping fra slitne synkroniseringsringer i 314 sport`n... Men det har jo selvfølgelig ingen betydning Lagt planer for kjøreturen? compact'n er jo egentli en evighetsmaskin da håper du har et ledig sete til meg oppover egentli Det koster noen pils selvfølgelig, men går nok bra det
Analex Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Fantastisk! Gåen dynamoreim, og etter videre inspeksjon er de andre reimene også slitne, så det blir ikkeno sommertreff på bmw`n min. Får sitte på e30`n til en kompis nedover tho
Mexos Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Var et Skikkelig morsomt Sommertreff dette Max Power tok bilde av bilen min og
Espen M33 Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Var et Skikkelig morsomt Sommertreff dette Max Power tok bilde av bilen min og Pen den bilen din. Tok en kikk på den. Selv endte min banekjøring etter to runder på lørdagsmorgen. Motoren bestemte seg for å ikke ville hjelpe meg mer. Men fikk da kjørt endel på fredag, så det gikk jo greit. men ble VELDIG solbrent i løpet av disse dagene. Så det må ha vært et kjempetreff
Deep Dish Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Jeg vil oppfordre dere å kjøre rolig til og fra treffet. Politiet vet om at vi kommer og har varslet hyppige kontroller! Kjedelig å miste lappen på vei til treffet og ikke få kjørt. Vent heller til dere kommer på banen, det blir nok av muligheter til å kjøre fort Meget go oppfordring kjenner selv et par stykker som har måtte belage seg på lange sykkel turer etter kjøring til og fra acr, skummelt og trø på gassen over saltfjellet for di av oss som kommer fra nord. Grise kjøring blir det vell mer en nokk tid til når man er framme Ops. Promille kontroll ved oppkjøringen til banen er også standard lørdag og søndag morgen så ingen driter seg på den. Blir fort et par duggfriske for mye , ikke det at jeg tror noen her er dumme nokk til og sette seg bak rattet med promille vell håper jeg hvertfall da. Det var iallefall 10 personer som ikke tok den oppfordringen.!!! http://www.an.no/nyheter/article2816409.ece
Espen M33 Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Herregud for noen idioter ALLE er klar over at polisen er veldig ivrig i området rundt Mo disse helgene. Når man da trør til med sånne hastigheter må man være langt over middels dum eller ha et sterkt ønske om å bli fotgjenger. Synest også politiet ikke hadde behøvd å vinklet det sånn at det nesten er sommertreff sin skyld at dette skjer. De som ble tatt skulle muligens dit ja, men de har vel ikke bedd deltakerne kjøre svin, heller tvert i mot. Heldigivs er det ikke så mange dette gjelder, selv om det i artikkelen virker som det er omtrent alle som kjører svin rund om i området. Han som ble tatt for promillekjøring inne på banen/området... Hva kan man si om slikt??
Puyol Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 De aller fleste tok det med ro og holdt fartsgrensa opp og ned fra treffet. I hvertfall slik jeg opplevde det. Det var mye pent på treffet i år, og mye gromt. Pen den M3'en din Espen M33. Møtte deg på veien pluss at jeg så den oppe på ACR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå