Naitsirk Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Skriv bokmål.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 du må eige eller ha avtalt me eigeren av asfalt stripen om låvt for å kunne legge inn klipp her.. avtale med eieren av asfaltstripa? skal jeg ringe statens vegvesen om lov før jeg børner da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 bare vist du har løst å bli overvåket av poletiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 dette er bare tull. det MÅ være på privat område? er ikke lov til å burne der heller vøtt. hva slags børnefilmer folk legger ut er dems valg. og om de viser skiltnummer er deres eget ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 jaja dokas problem eg bryr meg ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 hør på denne god lyden, det er som klassisk musikk for ørene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Herregud for en tråd. Og vegtrafikkloven gjelder like mye på gårdsplassen din som på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 den va forbanna fin :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Her er ivertfall et etter bilde. Bruker aldri å burne, men jeg måtte ta en funksjonstest på diffbremsen. Var ikke mye av dekkene som hadde kontakt med asfalten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 er ikke dette litt lamt? skal vi lage en skeise tråd for tråsykkler også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Word! Burnout er harry etter min mening. En piruett med en Ferrari ellernoe er greit. Det har liksom litt mer stil over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Å stå stille å burne ser bare teit ut enkelt og greit.. Skal du lage blårøyk, så skal det være på en bane i en sving hvor du vil vise litt krefter/leke deg litt, å stå i ro på ett sted bare for å ødelegge understell og dekk er bare for dumt.. Men det er meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Herregud mann. Greit du skal omlakkere bilen til høsten eller hva det var, men orke å ripe opp alt som heter lakk for det om. Blårøyk på asfalt er greit nok det, men som ///MoePower sier er det kuler i en sving eller lignede. Får jo bare masse gummi opp i hjulbuene osv. Er bare stress å vaske av etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hva skjer her da? Selvfølgelig er det kult å burne! Legg ut bilder og film nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Det måtte jo være en Stordabu som lagte denne tråden. Har ikke noe bedre å finne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg