Tweety bimma Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Da er "nye" felger i hus!!! 19" AC Schnitzer litt funky dekk dim så må bytte dem før det blir optimalt(255/40-19) Bestiller 225/35-19 på mandag til 2 av dem så for det være 255 bak i en mnd før jeg bstiller 2 til.... Du kan da ikke kjøre på 225/35-19. ALT FOR SMALT!!! Kjører med 245/35-19 forran og 275/30-19 bak på en lik vogn. AC Schnitzer det også, men i tredelt skrudd utførelse... Hadde 245/35 baut om før og det er et minimum... Olds69 Hehe funker fint å ha 225/35-19 forran og 235/35-19 bak Sporer ikke så mye med litt smalere dekk vettu (sorry for dårlig bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 blitt fin denne stasjonsvågna må jeg si! men hvordan er passformen med 19"? subber det noe? dim og innpress på felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Herlig vogn du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 oddis skrev: Gratulerer med ny bil! Hvordan er forbruket? takker Vel har liggi på rundt 0.70 -0.85 på mila...syns det er veldig greit jeg,utrolig deilig å slippe å fylle hele tiden hehe. men må si jeg savner 6`er bensin lyden noen ganger:) Kjører 325'en på ca 0.75l på mila(Langkjøring), det er ikke ille det heller for å være en såpasse stor bensinmotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei! noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt disse felgene? hva heter de? og hvilken pris vill det komme seg på om jeg skal ha disse i 19" med brukar bredde? 245/255 eller lignende... Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Er det org ACS felger eller kopier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Er det org ACS felger eller kopier? Er nok bare kopier er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Ennå ikke sett bilen din her ute, står den bare stille eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ennå ikke sett bilen din her ute, står den bare stille eller? =) åå nei da men har jobba en del så ikke hatt tid til å farte rundt no særlig Et par bilder fra før helga Hva syns folk om senkinga? mer eller bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Syns høyden ser bra ut jeg Rune! Skjørter og M fangere/ leppe så blir den smood . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Trenger ikke mere senk den der, hvor stiv er den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Er det 9,5" felg bak med 235/35 da har?? har ikke noe bilde av hvordan det ser ut eventulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Trenger ikke mere senk den der, hvor stiv er den da? Hmm hva ska jeg si..passe?? ja tror jeg ska gå for passe,er jo selfølgelig å oppfatte som litt stiv ettersom den er senka og det er 19" med noen runder med el teip men etter forholda er det bra komfort altså Syns høyden ser bra ut jeg Rune! Skjørter og M fangere/ leppe så blir den smood Cool . Mener i grunn det jeg også,skulle det vært no mer så måtte det vært ørlite grann i front bare M fangere og skjørter er jo seff et ønske men å få tak i til en fornuftig penge er en annen ting Er det 9,5" felg bak med 235/35 da har?? har ikke noe bilde av hvordan det ser ut eventulet? Ja det stemmer det,har ikke det men kan ta et par Er litt strekk på dem men jeg syns det ser bra ut med litt strekk jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå