Odd-M Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Jeg har kommet over en 540 stasjonsvogn som har sølvlakkerte skjørt. Har ikke M5 med Nürburgring-pakken disse skjørtene? Ble 540 levert med dette understellet?
Odd-M Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Ingen? Drar kanskje til helga og henter en E34 540 varebil hvis jeg og selger kommer til enighet om pris. Regner med overgangen fra min usle toliter blir enorm!
Gunnar Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Nå snakker jeg bare for meg selv, men jeg syns spørsmålet var en smule forvirrende.. hvis det er andre som ikke skjønner det kan det forklare antallet svar du har fått.
skisseper Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 jeg ble også forvirra... e34, 540 og m5 i samme setning.
Odd-M Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Ok, litt mer nyansert: Jeg er altså ganske nært en handel på E34 540. Denne aktuelle bilen har skjørt og spoilere lakkert i sølvfarge, resten av bilen har en annen vanlig farge. Såvidt jeg har forstått hadde E34 M5 med Nürburgringpakke (spesielt understell (++?)) sølvfargede skjørt og spoilere originalt. Jeg vet at en rekke M5 har fått lakkert skjørt i ettertid til denne sølvfargen, uten at understellet nødvendigvis er av denne typen. Spørsmålet lyder da som følger: Ble 540 levert med dette "verstingunderstellet", eller dreier det seg bare om en wannabe som har lakkert skjørtene i ettertid på "min" bil?
Gunnar Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Tror ikke 540i har blitt levert med sølv nederst uansett hva slags understell den hadde, men du kan jo enkelt se om bilen har bryteren innvendig for å velge stivhet i understellet eller ikke. Har den ikke den så har den ikke Nürburgring-understellet som satt på M5 ihvertfall.
patricko Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 àlle m5ene ble levert med sølfarge nederst skjørt,framfanger og bakfanger. Nürburgringpakke eller ikke
Fredrik Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 àlle m5ene ble levert med sølfarge nederst skjørt,framfanger og bakfanger. Nürburgringpakke eller ikke Nei... man kunne faktisk fravelge fargekombinasjonen hvis man valgte f.eks en individual lakk... kode 340/341 - Stossfänger in Wagenfarbe...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Er ikke 100% sikker, men tror ikke E34 540 har blitt levert med Nürburgring-understellet. Se etter sånnedempere bak når du skal gå den i sømmene .
Gunnar Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 àlle m5ene ble levert med sølfarge nederst skjørt,framfanger og bakfanger. Nürburgringpakke eller ikke Nei... man kunne faktisk fravelge fargekombinasjonen hvis man valgte f.eks en individual lakk... kode 340/341 - Stossfänger in Wagenfarbe... Men da hadde det ingenting med Nürburgring-pakken å gjøre..
Fredrik Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Men da hadde det ingenting med Nürburgring-pakken å gjøre.. Nei.... ... det var imidlertid en ganske lekker designgimmick...
Odd-M Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Takker for oppklaringen folkens! Man lærer stadig noe nytt... Dette begynner å bli gamle biler og de atraktive perlene blir sjeldnere og sjeldnere. Det gjelder å undersøke litt på forhånd så man vet hva man kjøper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå