Gå til innhold

Tips bilstereo shopping E-30 i Tyskland


Anbefalte innlegg

Hallo der ute!

I morgen grytidlig flyr jeg ned til Deutschland for å hente hjem følgende bil, en 100% original 06/1989 325i M-Tech II:

2911683840048255543sGMauc_th.jpg

2706421060048255543QOgqQg_th.jpg

2436627580048255543qIoyua_th.jpg

2590048230048255543zdXKGc_th.jpg

Den leveres selvsagt med original kassettspiller, så det blir dermed bytte til en CD spiller ASAP.

Krav:

1. SVART, ikke bling bling sølv osv

2. Kunne vise "BMW orange" på knapper og display

3. Kunne lese MP3 CD plater

4. MÅ ha mulighet for å koble til subwoofer som drives av egen forsterker

5. HELST mulighet for separat iPod docking/ tilkobling - men dette er ikke et absolutt krav.

6. Pris ca 1500-2000 nok. Skal tross alt brukes på original høyttalere, så trenger ikke være toppmodell - jippi!

Personlig så tror jeg Alpine kan være en god idé (alltid likt deres modeller), men ikke fulgt med på bilstereofronten på snart 2 år nå, så er helt blank. Tips og ideer til modeller?

Og tips til butikker i Tyskland som jeg kan droppe innom og kjøpe? Skal kjøre fra langt syd-vest (Kaiserslautern) og oppover forbi f.eks. Hannover, Hamburg, og innom Kiel for å hilse på en bekjent fra BMWCCN forumet. Ser for meg at det kan være rimeligere der nede, enn her hjemme...

All forslag mottas med stor takk :D

mvh,

Erik W. M. Knudsen (ewmk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, og endelig er GET oppe og går igjen, 40 min før taxi'n henter meg. Var nede I HELE går ettermiddag og kveld, lett å gjøre research da!

Tatt for deres bidrag, fant to aktuelle Alpine modeller også.

Får se hva det blir til, kanskje selger har tips om butikker, rekker ikke Google nå!

Flere bilder og STØRRE bilder av det nye gliset:

http://rides.webshots.com/album/559178502rXbsuo

God helg folkens!

mvh,

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer Deh-P5800MP kan du selv velge farge i display og knapper.

Men Michael da. Du burde jo vite at denne spilleren gikk ut i fjor. Er vel lite sansynlig at noen har denne igjen på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass. Vi solgte de unna lenge før årsskiftet tror jeg. Eneste spilleren jeg anbefalte for kunder med BMW ;)

Nå har jo ikke Pioneer noen svarte/mørke spillere med valgfri belysning igjen. Bare sølv. Og nå har jo 55BT gått ut og. Liker IKKE utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...