Dirty Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Dette likte jeg ikke godt hmm men Fredrik kan du ikke holde deg til topic enn å komme med slik tåpelige komentarer blir irritert .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Dette likte jeg ikke godt hmm men Fredrik kan du ikke holde deg til topic enn å komme med slik tåpelige komentarer blir irritert .... Jeg har faktisk holdt meg til topic... og det må være lov å poengtere hvorfor man bør skrive mest mulig forståelig norsk. Som moderator oppfordrer jeg alle (ikke kun skoselgeren) til å gjøre en ekstra innsats for å gjøre innleggene mest mulig lesbare og med færrest mulig sproglige feil og mangler. Gunnar har forøvrig skrevet mer om dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Ser ikke problemet, det er en tlf til politi/Biltilsyn om man vil vite hvor eier bor. Dette vil sikkert minke tlfkøene hos BT som er uendelige.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 hva er problemet med at det vises navn? jeg kan gå på biltilsynet når jeg vil. tar med skilt nr på den bilen jeg vil ha info om. så får jeg kopi av vognkort på bilen det gjelder. der står det navn, adresse, skyldig årsavgift, skyldig forsikring osv... praktisk ordning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Dette vil sikkert minke tlfkøene hos BT som er uendelige.... Det tror jeg også .Å tro Biltilsynet vil gjøre noe som kun er "til gode" for befolkningen, uten hake, er å tro på julenissen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå