Mack10 Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Er det noen som har noen hobbytips til og få vekk skriking i bremsene!? Hylingen kommer rett før jeg stopper helt opp.. Takker for svar!!
bmwhans Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 prøv med litt rustløser overalt. la det stå litt for hvis det er for mye på skiver og sånn så kan bremsene virke dårligere. men bruk de litt bår du kjører. ha det på calippere å.
Haug530D Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 kopper pasta på baksiden av klossene bruker å hjelpe, grunnen til skrikinga er at klossene ligger å gnisser mot calipteret sine stempler, noen biler/bremser har ett tynt blekk som ligger mellom klossene å calipterene, man kan også få kjøpt disse løse, Biltema selger universale dempingsplater mot bremseskrik.
Jan e34 Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Skråslipe bremsebelegget i begge ender hjelper mot bremseskrik.
Mr_Sunde Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 prøv med litt rustløser overalt. la det stå litt for hvis det er for mye på skiver og sånn så kan bremsene virke dårligere. men bruk de litt bår du kjører. ha det på calippere å. Rustløser ville jeg holdt meg langt unna. Det er jo stort sett smørestoff i slikt og det er slett ikke bra for bremsene dine. Ville nok satset på forslagene til Jan e34 og Dragonlove over her.
S.Arnesen Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 ikke prøv rustløser. men du kan prøve meg bremse rens. dette smører ikke, også fordamper det etter noen minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå