320it Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Kan jeg drive kicker baric 12" l7 og focal frontsett med KICKER ZX550.3 ? eller blir den for liten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg skal bestille meg en Kicker L7 12" nå snart og jeg skal ha en Kicker ZX 1000.1 forsterker... men har jo ikke bestilt ennå så vet ikke hvordan lyden blir, men den forsterkeren vart anbefalt når jeg spurte på Stommen-bilradio... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Tror nok 550.3 blir litt i det slakkeste laget. BMWcoupe vil nog få en god del mer utbytte med en 1000.1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 hva med sx700.4 vil ha en forsterker som jeg kan bruke på sub og frontsett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 er det stor forskjell på sx og zx serien? blir det stor forskjell med digital forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Det er greit med link eller info om forsterkarane. Eg har ikkje peiling på kor mykje desse forsterkerene gir i effekt. Som Mr.Stream sa, so trenge du nok litt effekt til subben i Bmw`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 hvordan får jeg plass til to 8" i hattehylla uten å skjære? ser jl audio selger "stealthbox" med to 8" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Jeg skulle bestille forsterker fra zx serien men ble anbefalt å ikke gjøre det alikevell, det var ett eller annet som gjenntok seg på mange av de...Altså en feil:/ (eller hadde bestilt med de sa i fra:P) Så nå er jeg på jakt etter noe annet og de sa at dynabel bf 4501 var en grei og billigere forsterker... Dro L7 greit, men du skal jo flerkanals, men måtte bare si i fra at jeg fikk beskjed om at zx serien KUNNE blitt ett dårlig kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 hvordan får jeg plass til to 8" i hattehylla uten å skjære?ser jl audio selger "stealthbox" med to 8" noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 er det stor forskjell på sx og zx serien?blir det stor forskjell med digital forsterker? Begge forsterkerene er med digital strømforsyning. Forskjellen er at SX serien har digital digitalt signal. Altså den kan forskyve lyden på bassen. Noe som også kan gjøres på dyrere cdspillere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå