sundan2k Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Problemet er at hvis man tar noen sånn på fersken og man gir de en ørefik det står respekt av, så er det du som plutselig er kriminell og må betale skjorta i erstattning til den jævelen.... Da er det bare å nærme seg fyren mens det skummer i munnviken å si som så.. "siden jeg når skal bli kriminell ved å slå deg litt, er det like greit å knuse deg totalt.." He he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Problemet er at hvis man tar noen sånn på fersken og man gir de en ørefik det står respekt av, så er det du som plutselig er kriminell og må betale skjorta i erstattning til den jævelen....Da er det bare å nærme seg fyren mens det skummer i munnviken å si som så.. "siden jeg når skal bli kriminell ved å slå deg litt, er det like greit å knuse deg totalt.." He he.. Hehehe... det var noe i den duren som var min tanke... ... Min far sa alltid at man ikke måtte stjele, men hvis man på død og liv ikke kunne holde fingrene for seg selv skulle man stjele et par millioner kroner. Å gjøre seg til kjeltring for en hundrings hadde han liten sans for... moralen er derfor klar når det gjelder hva man man burde gjøre med disse gutta..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Fy faen, jeg hadde blitt så forbanna!! Ingen kameraer eller noe i nærheten som kunne fanget dette opp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iEksil Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Nix, en rolige liten blindgate med leiligheter - regner med at det var en taper som var på vei hjem fra byen eller noe? Evt. noen små 12-13 åringer som løper rundt i gata og er generelt ufyselige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Er selv en person som holder seg langt unna bråk og slikt, men fy fader hvor hard skadd den/de jævlene hadde blitt. Passende straff hadde vært å "ript" opp brystkassa til pøbelen med samma nøkkelen pøbelen brukte, for så å knekke begge henda helt. Makan til idioter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 ta en nøkkel eller spiker og gjør tilsvarende med dem. 2meter langt kutt nedover.. Det der er så ufattelig kjedelig. Var selv utsatt for det 3-4!!! ganger på cabn jeg hadde. Jeg måtte hellakkere bilen til slutt da siste ble det en 1-2cm BRED og 30cm lang hvit stripe på panseret INKL. bulk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Ufattelig surt når sånt skjer. Var selv utsatt for noe slikt for mange år siden. Hadde da nylakkert bil. Argh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Mange fine forslag for hva som burde gjøres med slike folk! Hehe, ondskap gjør en kreativ. Tenk for eksempel på Hitler Hadde jeg ferska noen i å gjøre noe sånt, om det var min bil eller ikke, så hadde jeg sørget for at de måtte betale for lakkeringen. Kanskje man må investere i overvåkingskamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Ååå sånn der gjør meg så forbanna!! Samme med min bil. Ble ripet opp fra framskjerm til bakskjerm samme uka som den ble relakkert!! Var ikke som eide bilen da, men ripen er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Mener dere sånt?? Trur mest på at det er noen missunlelige jævler (starkkars vis jeg fersker dem, da sku den/dem ha ønska at dem ikke ble født engang) kan å ta en tlfon til mine venner i stockholm Men dette kan også være kameratan til sønnen min dessverre, skal holde øye på dem nu fremover, så foreldran for punge ut en hellakkering til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 siden drittungene er vekk så er det vel lite å gjøre enn å bite i det sure eple. fersker man slike så er det smarteste man kan gjøre å få dem annmelt og dekt skaden, men i naive Norge så virker det som politiet ikke gidder å håndtere slike saker. ergo man må ty til vold og kreve de for penger selv, men da skal du få se at purken løfter på ræva og arresterer deg... tragisk, heia Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Mener dere sånt?? Trur mest på at det er noen missunlelige jævler (starkkars vis jeg fersker dem, da sku den/dem ha ønska at dem ikke ble født engang) kan å ta en tlfon til mine venner i stockholm Men dette kan også være kameratan til sønnen min dessverre, skal holde øye på dem nu fremover, så foreldran for punge ut en hellakkering til meg. aiai, den var stygg... kan tenke meg det er misunnelse som gjør at slike lowlifere gjør slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Bind jævlene til en stolpe og spytt og piss på dem! Da har de ingen blåmerker og tennene i behold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Får bare håpe at disse menneskene møter en skikkelig kebab ruller et eller annet sted i landet, så tror jeg de vil ligge langt unna BMW'er en god stund, det er helt sykt. Men må si det er verre når de stikker hull på dekkene dine, så luften går ut og bilen legger all vekt på felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 lager du ripe i bilen min lager jeg ripe i hjerte ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå