Geir Skjelseth Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 €1200 er vel kun kurset uten overnatting/mat, etc.? Det stemmer delvis. Overnatting er ikke inkludert. Av mat er velkomstmiddag søndag kveld, alle lunsjer og festmiddag onsdag kveld inkludert. Dette kurset er rimelig sammenlignet med andre førerkurs på denne banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Hmmm, dere har vel egentlig helt rett Fredrik & Geir . Touringen er kansje en riktig bil å bli kjent på den banen. Har sett tilfeller som tukter Ringen med mindre effekt, tenker da på Fru. Sabine Schmitz i Ford Transit . Selvfølgelig har hun x antall tusen runder på den banen, men det viser at masse effekt ikke er det som trengs for å ha det artig og henge med der nede . Selvfølgelig var Transit klippet på You Tube fjernet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Er med til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg er også med neste år! Anse dette som en bindende kontrakt! Gunnar, bind deg du også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Skal vi satse på at hagenisse, Steffan, Geir Anders, Magnus og jeg er klar til neste års kurs da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Oki gutter, er med! Får gjøre som Fredrik sier... Og hoppe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Ja, uten overnatting, men med hvertfall en middag (siste kvelden). Jeg blir der nede et par dager ekstra for å se Oldtimer Grand Prix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Forøvrig morsomt å se at både Gunnar og Magnus har endret avatar til noe med egen baneaction! Velkommen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Skal vi satse på at hagenisse, Steffan, Geir Anders, Magnus og jeg er klar til neste års kurs da eller? Da må du vel bli ferdig med å skru da Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Skal vi satse på at hagenisse, Steffan, Geir Anders, Magnus og jeg er klar til neste års kurs da eller? Da må du vel bli ferdig med å skru da Gunnar! Er jeg ikke det da? Bare speedometeret igjen.. det er jo bare småplukk. Må kanskje ta noen foringer etterhvert (traversforingene), men det er slitedeler som må tas nesten årlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Skal vi satse på at hagenisse, Steffan, Geir Anders, Magnus og jeg er klar til neste års kurs da eller? Den støtter jeg. Vi kan jo lage en egen tråd etterhvert, hvor vi rekrutterer folk. Er sikkert mange som ikke gidder/vegrer seg for å melde seg på dette, for så å måtte dra ned alene. Fint å være en gjeng som mer eller mindre kjenner hverandre. Blir nok en morosom tur! Du la merke til avataren ja Kjetil? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Skal vi satse på at hagenisse, Steffan, Geir Anders, Magnus og jeg er klar til neste års kurs da eller? Den støtter jeg. Vi kan jo lage en egen tråd etterhvert, hvor vi rekrutterer folk. Er sikkert mange som ikke gidder/vegrer seg for å melde seg på dette, for så å måtte dra ned alene. Fint å være en gjeng som mer eller mindre kjenner hverandre. Blir nok en morosom tur! Du la merke til avataren ja Kjetil? Hehe... Det er det jeg har tenkt, har hatt lyst til å dra tidligere år, men så vidt jeg vet er det ingen kjente fra Vestfold som har dratt. Dersom Geir, Steffan og fler fra Vestfold hiver seg på neste år så er nok jeg ganske sikkert med jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Kjetil klarte å overtale meg til å bli med, har fått bekreftelse på plass etter jeg spurte om det per mail. Ikke noe problem. Er som nevnt over her ikke bilen det kommer an på( ref Sabrine med Transit som kjørte på 10 min). Er jo et kurs det her for å lære og ha det gøy. Er ikke noe medfødt egenskap det å kjøre rundt ringen på 8 minutter. Må læres. Blir sikkert ikke noe lettere om et år. Så bare hopp i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Kjetil klarte å overtale meg til å bli med, har fått bekreftelse på plass etter jeg spurte om det per mail. Ikke noe problem.Er som nevnt over her ikke bilen det kommer an på( ref Sabrine med Transit som kjørte på 10 min). Er jo et kurs det her for å lære og ha det gøy. Er ikke noe medfødt egenskap det å kjøre rundt ringen på 8 minutter. Må læres. Blir sikkert ikke noe lettere om et år. Så bare hopp i det! Plutselig har miljønissene forbudt det hele, jeg hopper i det nå ja! Litt trening på Playstation/XBOX for å lære sporet skader nok ikke uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg kommer ikke til å prioritere penger på dette i år. Har planlagt en USA-tur i november, og dessuten må jeg ha meg noen banehjul. Blir nok et par banekjøringer til i år, her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå