Haug530D Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Noen som har erfaringer med dette merket? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... g=&vgpath= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Bare noe dritt, kjøp heller rieger sitt. Du komme til å iritere deg grønn av dårlig tilpassing. Jeg har sitt hvordan dette ser ut. og det er en grunn til den lave prisen. Du får det du betale for;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Bare noe dritt, kjøp heller rieger sitt. Du komme til å iritere deg grønn av dårlig tilpassing. Jeg har sitt hvordan dette ser ut. og det er en grunn til den lave prisen. Du får det du betale for;) ok, takker for svar, er det noen som har noen antydning til hva en sånn lakkjobb koster, for å lakke en sånn fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Det kommer litt an på hva lakk det er? Men en ca 2000kr uten kvitering. Har du prøvd å få tak i en brukt? Har sett noen til salgs tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Det kommer litt an på hva lakk det er? Men en ca 2000kr uten kvitering.Har du prøvd å få tak i en brukt? Har sett noen til salgs tidligere. Oxford grønn, med kvittering. Nei jeg har ikke prøvd å få tak i brukt, har ikke råd til å kjøpe ennda, har bestillt dekk å felger fra Gs, så får se litt senere i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå