VinjePower Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Hei. Hva syns dere om min E46? Det er en 318ci som er chippa. Planer: AngelEyes, Toning, senking, øyelokk ++ Feedback! torkild. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Nå er jeg ikke akkurat kjempebegeistret for chromehjul, men det ser ut til at du har fått deg et bra utgangspunkt til videre modding. Et tips til listen din over videre planer: SPEIL!!! De originale Coupespeila er jo fæle. Ikke for ingenting de kalles elefantører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Ser bra ut dette! Men jeg liker verken chrome på felger eller lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 fint utgangspukt til å få en virkelig fin bil , likte planene dine som du har for den Er enig med Mr.Stream at bytte av speil hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Grattis me E46 Coupe, en bil jeg selv skal ha en dag. Og velkommen til forumet! (regner med du er ny siden det er ditt første innlegg?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Liker dette ass Torkild ;o) Snakkes i morra ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 huff det var fæle felger! bort med dem så har du et greit utgangspunkt til videre modding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Fæle felger faktisk.. Smaken er som baken.. Jeg syns de er helt sykt fete.. (Ihvertfall in real life) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VinjePower Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeje.. Speil er ikke så dumt... men prioriterer senk først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Sinnsykt pen bil! Så ut som det var en meget pen lakk på den. Kan du si meg hvor jeg får kjøpt crome felgene du har på dine ? Syntes felgene var dødspene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VinjePower Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Er 20''... Kjøpt hos Sharif.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Fæle felger faktisk... Gromt vil nå jeg si xD Hva er speccsa på felgene, og er de dyre? Uansett, feet bil! *two tumbs up!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Fin bil med fin farge Syns ikke chrome felgene var så ille, hvilke tommer er det?. Har du chromelist på døra? Den chippen, hvordan fungerer den? Merkbar økning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VinjePower Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Takk for det.. 235/35/20.. ga 15k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Er 20''... Kjøpt hos Sharif.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå