Gå til innhold

Pen 2004 520iA selges


larserso
 Share

Anbefalte innlegg

Se link for annonse på finn.no

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10240628

Selger bil for min svigerfar. Bilen er meget pen og velholdt og godt utstyrt. Selges grunnet overgang til 3-serie.

Kontaktinfo i annonsen er på han. Jeg kan også kontaktes her. Bilen er til daglig i Gudbrandsdalen, men vil være i Oslo mandag og tirsdag neste uke.

-Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Antiloop :)

Liker selv også interiørfargen veldig godt. Synes den står godt til sort bil og titan interiørlister. Trodde fargen het mocca, men det er fare for at jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Antiloop :)

Liker selv også interiørfargen veldig godt. Synes den står godt til sort bil og titan interiørlister. Trodde fargen het mocca, men det er fare for at jeg tar feil...

Beklager for et OT innlegg, men det ser ut som om interiørfargen er LCRK kastanjebrunt dakotaskinn, i kombinasjon med mørk titan II.. En utrolig stilig og elegant fargekombinasjon forøvrig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for et OT innlegg, men det ser ut som om interiørfargen er LCRK kastanjebrunt dakotaskinn, i kombinasjon med mørk titan II.. En utrolig stilig og elegant fargekombinasjon forøvrig.. :)

Meget mulig det:) Synes det er veldig stilig selv også. Litt uvanlig, og er nok noen som ikke liker det, men jeg likte det veldig godt fra første stund.

Skal hjem til dalen i kveld, så skal sjekke opp om det står noe sted i bilen hva interiørfargen heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...