Gå til innhold

Hvor ofte vasker og steller dere på bilen  

61 stemmer

1. 1. Hvor ofte vasker og steller dere på bilen

• En gang i uka
      48
    • En gang i mnd
      11
    • En gang i halvåret
      1
    • En gang i året
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å vaske bilen en gang i uka, helst fredager når man skal ut å vise bilen i helgen hehe Har vel polert bilen 3 ganger på omtrent like mange mnd, men det er bare fordi jeg liker å ha den skinnende. Har vel ikke gjort det altfor nøye heller så... Ved vaske er det høtrykksspyler som gjelder med overgang med svamp etterpå siden støvet sitter så veldig (må kjøre grusvei for å komme til huset...)

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

I Det siste har jeg spylt over bilen hver dag, men det er fordi den er nylakkert. Den andre vaskes vel 2 til 3 ganger i uka i maskin :D

Vet det er mange som har mye i mot maskin, men jeg jobber selv på bensinstasjon, og har lært at maskinvask er vel så bra, om ikke bedre i mange tilfeller. Kommer an på hvordan man vasker.

Maskinene utvikles jo hele tiden, og vasker man i en rimelig ny maskin, er den ganske skånsom mot lakken.

Skrevet

Bilen min blir vel vasket når den er skitten. Hver/annen hver helg.

Det er ikke lenge siden jeg begynte å vaske med bøtte og svamp.

Og bilen har aldri vært så ren og pen.

Gjør det selvhall med høytrykk suger seriøst.

Greit å stå utenfor blokken å vaske. Kommer alltid en hyggelig nabo. Prater litt skit, vasker litt , så kommer neste nabo.

Hehe, så jeg kan ikke vaske bil når jeg har liten tid.

Beste er nå man får hjelp og. Her er en av nabogutten som tar seg av den siste vasken på vinterfelgene..

Bilde011.jpg

Skrevet

Bruksbilen (Les: Ikke BMW'en) vasker jeg en gang pr måned, mens BMW'en vaskes en gang i uka og står godt i varm garasje om det ikke er pent vær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...