MortenGB Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Når jeg låser fra sjåførsiden, spretter alle andre låser opp igjen etter å ha vært nede en tur. Hva er galt? Hvilken del er ev gåen, og hvor kan jeg kjøpe den?
kabeldeigen Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Tror den gir beskjed at en av dørene eller bagasjerommet ikke blir låst. Den mangler tilbakemelding fra en av disse låsekassene
Riefarn Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Hadde samme problem med min. Byttet sentrallåsmotorer uten at det hjalp, så fant jeg ut at den henglsa på stolpen som døra hekter inn i var litt slitt. Inni denne er det er bryter. Prøv å ha døra oppe, trykk inn bryteren med fingeren og lås. Om det da funker er det denne som er slitt hos deg også. En runde med EL-teip på denne gjorde at min funker perfekt
-Martin- Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har et nogenlunde lignende problem, Men min lås spretter opp bare en gang, også kan jeg låse som normalt. Samme hvor lang tid det går mellom første og andre forsøk.
Torra tuning Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 samme med min. trykke en gang så går de ned og opp igjen. 2 ganger så går de ned.
jensemann23 Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 samme her, men hvis jeg trykker førerdøren inntil skikkelig før jeg trykker, så går det fint hver gang. Så det er nok den bryteren som er gåen, inni låsen på dørstolpen
Riefarn Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Prøv en runde med elteip rundt den hengsla.. rundt den runde som døra hekter på.. hjalp meg verdt å prøve..
jensemann23 Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 skal prøve det:) Men det slites vel fort ned igjen..
jensemann23 Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 teipet over med svart elektrotape nå, og det ble helt bra:)
xibriz Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Dette er vel ett vanlig problem... bilen registrerer ikke at førerdøren er igjen pga. at microbryteren er slitt.. å føler for og ikke låse i det heletatt Teipet også midlertidig etter jeg ble veldig plaget plutselig, deler fra GS er på vei Finnes også en DIY om dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48129&highlight=trege+d%F8rer
jpse36 Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 har fortsatt problem med sentralåsen. har byttet alle sensorene. og lyset i kupen slokker når jeg lokker døra. men må dobbel låse alikevel for å få låst.
xibriz Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 har fortsatt problem med sentralåsen. har byttet alle sensorene. og lyset i kupen slokker når jeg lokker døra. men må dobbel låse alikevel for å få låst. Har du sjekker at den låser over alt? også tanklokket?
Kimeng Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 samma her. må låse både opp og att to ganger... sjekka alle sensorene...bensinlokket låser seg ikke, kanskje det ligger noe der? kommer jeg til via bagasjerommet??
Haug530D Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 samma her. må låse både opp og att to ganger... sjekka alle sensorene...bensinlokket låser seg ikke, kanskje det ligger noe der? kommer jeg til via bagasjerommet?? Mener hvis du tar vekk de mattene på innsiden der hvor jekken er plassert så skal du kunne komme til der ja.
xibriz Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 samma her. må låse både opp og att to ganger... sjekka alle sensorene...bensinlokket låser seg ikke, kanskje det ligger noe der? kommer jeg til via bagasjerommet?? Sannsynligvis det som er problemet ja. Det er bare og ta bort trekket på innsiden. Enkleste måte er og: - skru ut de 4 plast-dingsene på seteryggen inne i bagasjerommet og ta av det trekket - ta ut gulvmatten, lyktedekselet og dekselet over batteriet så er det bare og ta ut hele sidetrekket, er bare klemt inn dær. Trekket henger fast i den nødåpner-snoren, men det er ett ledd midt på snoren inni dær som bare hektes rett av og snoren deles i to. Styreenheten for låsen ser du med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå