Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg låser fra sjåførsiden, spretter alle andre låser opp igjen etter å ha vært nede en tur. Hva er galt? Hvilken del er ev gåen, og hvor kan jeg kjøpe den?

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror den gir beskjed at en av dørene eller bagasjerommet ikke blir låst. Den mangler tilbakemelding fra en av disse låsekassene

Skrevet

Hadde samme problem med min. Byttet sentrallåsmotorer uten at det hjalp, så fant jeg ut at den henglsa på stolpen som døra hekter inn i var litt slitt. Inni denne er det er bryter. Prøv å ha døra oppe, trykk inn bryteren med fingeren og lås. Om det da funker er det denne som er slitt hos deg også. En runde med EL-teip på denne gjorde at min funker perfekt :)

Skrevet

Jeg har et nogenlunde lignende problem, Men min lås spretter opp bare en gang, også kan jeg låse som normalt. Samme hvor lang tid det går mellom første og andre forsøk.

Skrevet

har fortsatt problem med sentralåsen. har byttet alle sensorene. og lyset i kupen slokker når jeg lokker døra. men må dobbel låse alikevel for å få låst.

Skrevet
har fortsatt problem med sentralåsen. har byttet alle sensorene. og lyset i kupen slokker når jeg lokker døra. men må dobbel låse alikevel for å få låst.

Har du sjekker at den låser over alt? også tanklokket?

Skrevet

samma her. må låse både opp og att to ganger... sjekka alle sensorene...bensinlokket låser seg ikke, kanskje det ligger noe der? kommer jeg til via bagasjerommet??

Skrevet
samma her. må låse både opp og att to ganger... sjekka alle sensorene...bensinlokket låser seg ikke, kanskje det ligger noe der? kommer jeg til via bagasjerommet??

Mener hvis du tar vekk de mattene på innsiden der hvor jekken er plassert så skal du kunne komme til der ja.

Skrevet

Sannsynligvis det som er problemet ja. Det er bare og ta bort trekket på innsiden. Enkleste måte er og:

- skru ut de 4 plast-dingsene på seteryggen inne i bagasjerommet og ta av det trekket

- ta ut gulvmatten, lyktedekselet og dekselet over batteriet

så er det bare og ta ut hele sidetrekket, er bare klemt inn dær. Trekket henger fast i den nødåpner-snoren, men det er ett ledd midt på snoren inni dær som bare hektes rett av og snoren deles i to.

Styreenheten for låsen ser du med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...