Gå til innhold

BMW 3,0 Csi

Share

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg tatt i bruk en bil jeg har hatt i 17 år, men ikke brukt siden 1991. Det som imponerte meg var at den ikke slo et feilslag de første 750 km, etter å ha stått i ro i 17 år. den ble hentet, og deretter kjørt først til oslo, og så til Stavanger over fjellet iløpet av de neste 36 timene, og var bare det jeg vil si, uten et feilslag. Så da er den gode Csi'en tilbake, og snart på skilt, slik at den kan få oppleve sin første sommer på 17 år.

3_1429986540.jpg

3_997188652.jpg

3_1382018471.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig å høre at du stadig har denne fantastisk fine bilen. Jeg kan naturligvis ikke helt la være å tenke på at den kanskje kunne ha vært min hvis vi ikke hadde prioritert sommerhuset i Côtes d´Azur. En dag bare skal jeg ha en E9... være seg en 2.5 CS eller en elegant 3.0 CSi. Jeg har forøvrig en 2800 CS på hånden her i Danmark, men den krever dessverre mye arbeide før den kan brukes daglig. E9 er uten tvil BMW´s mest elegante modell... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en interessent på bilen, han så på den forrige uke, og sa han ikke hadde sett en så fin original bil, av alle de han hadde sett på så langt. Det som er litt spesielt her, er at det ikke er en restaurert men en original bil, med all den patinaen det medfører.

Får jeg tid, håper jeg å ha skilter på den før slutten av måneden.

Thorleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemeni for en strøken bil!! :o

Etter 17 års lagring så begynner denne bilen å fortjene den nostalgiske pleien den har fortjent!

Rett å slett nydelig! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil.. Hvor langt har skjønnheten gått? Ser jo dønnstrøken ut!

Den er gått ca 140 000 km, men bare 1000 km de siste 17 år, og alt av mekanisk er nytt på bilen. Ellers er bilen original, interiør, karosseri, motor, gear, diff etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...