Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gå for diesel motorn. den er helt rå:)

Ja, men husk at det er relativt stor forskjell på E46 320d med 136 HK og E46 320d med 150 HK. Den eldre motoren uten common-rail utvikler maksimalt 280 Nm ved 1750 rpm, mens 150 HK varianten maksimalt utvikler 330 Nm ved 2000 rpm. Jeg ville nok ikke ha kjøpt E46 320d med 136 HK i dag... selvom jeg faktisk er ganske tilfreds med min lett reduserte utgave av den samme motoren.

Skrevet
60 km er da ikke spesielt langt å kjøre hver dag? Uansett kan du fylle tanken mange ganger på en 320i for de pengene du sparer på å ikke kjøpe en 320d.

1 time og 10 min bak rattet hver dag til og fra jobb viser igjen på statoil rekningen skal jeg love deg ;)

antiloop : sølvfarget er også velkomment ;) hehe

Men alså, så er dette en bil jeg skal ha en stund fremover (med andre ord blir den ikke solgt iløpet av 2 -3 år hvertfall)

Fargen er jeg ikke bekymra for, elsker røde bilder, så det er ingen problem.

Men selvsagt, jeg skulle ønske meg en som hadde fått med faceliften, og gjerne noe billigere, denne prisen gikk igrunnen over Max av det jeg hadde tenkt meg.

Har ikke prøvekjørt den enda, men har vert i kontakt med Bavaria ang dette. Får se hva som kan skje iløpet av helgen.

Den E46 318 facelift med 143 hk hørtes jo igrunnen mye bedre ut...

Fikk litt å tenke på nå alså.

Skrevet

Aldeles nydelig bil, MEN (igjen ;)) Jeg må ha en større bil.. Helst en sedan.

Surfer på Finn.no hver dag i tilfelle noe kjekkt skulle dukke opp, men det er vanskelig, hehe.

Skrevet

Nå har jeg alså prøvekjørt denne, ug gud for en god bil. Det var meget stor forskjell fra min 316i kan du si :P Også på den 316 1,9 jeg har prøvt fra før..

Fargen var desverre ikke den jeg hadde håpet på da, hehe, men jeg har da sett meg ut en annen bil også. Motoren og kjøreegenskapene var perfekte for meg, så jeg har klart å grave frem denne :

http://pics.autodb.no/1365//1365991-bil ... tor106.jpg

Hva tror dere om den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...