Haug530D Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Kupelyset mitt lyser uansett hvilken stilling bryteren står i (bortsett fra midterste stilling) noen som vet hvilken stilling den skal stå i sånn at den lyser når dørene er åpne og slukker når dørene er igjen? Lurer på om jeg har flere dårlige mikrobrytere, er en 92 modell 520. Her er ett bilde:
Oderschvank Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 stemmer sånn du har satt bryteren nå, hvis du tar den helt til høyre, så skal lyset stå på hele tiden.
-Roger- Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 sånn som den står nå, skal vel lyset være av? Når den er i midten går lysene på når du åpner dørene når den er til høyre, står de på hele tiden
jensemann23 Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 stemmer som Rona sier. I midten er vel svaret på spørsmålet
Haug530D Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Skrevet Mai 31, 2007 i midten er lysene av har jeg til høyre eller venstre er lysene på, hva kan være galt?
Joatle Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Prøv å ha den som den står på det bildet, gå ut av bilen og lås den.. da skal det vel egentlig slå seg av.. I den stillingen der så skal de lyse når dørene er oppe. Sånn ca På min e34 så er lysene av når den er i midten, alltid på når den er til høyre og funker på dørene når den er til venstre.. men det slår seg ikke av med ei gang man lukker dørene, må vente litt, låse bilen eller starte den.. Var nettopp ute å sjekka
Haug530D Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Skrevet Mai 31, 2007 Prøv å ha den som den står på det bildet, gå ut av bilen og lås den.. da skal det vel egentlig slå seg av..I den stillingen der så skal de lyse når dørene er oppe. Sånn ca På min e34 så er lysene av når den er i midten, alltid på når den er til høyre og funker på dørene når den er til venstre.. men det slår seg ikke av med ei gang man lukker dørene, må vente litt, låse bilen eller starte den.. Var nettopp ute å sjekka takker for svar, får teste dette da
Oderschvank Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 på min bil (e34) går lyset av når jeg lukker døra/låser bilen når bryteren står slik som den gjør på bildet, helt til høyre så står lyset på uansett, og i midten er det av uansett. Så det Rona, jensemann23 og søreng bekrefter 3 ganger etter hverandre stemmer ikke på e34 iallefall
-Roger- Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 på min bil (e34) går lyset av når jeg lukker døra/låser bilen når bryteren står slik som den gjør på bildet, helt til høyre så står lyset på uansett, og i midten er det av uansett.Så det Rona, jensemann23 og søreng bekrefter 3 ganger etter hverandre stemmer ikke på e34 iallefall Det vet jeg egentlig ikke, men det er sånn på e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå