Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er enormt mye press på denne flapsen i feks 200kmh. Da vil den fly lett av dersom den er festet enkelt.

Antakelig lenge før også...

Bruk noen skruer med store skiver under i tillegg til lim

Skrevet

Men skulle så absolutt visst hva de bruker for å feste den fast i vingen, om de støyper inn muttere eller hva som blir brukt. Vil heller ikke at den skal falle av liksom. Den er for dyr til det. :)

Skrevet
Bore hull, gjennomgående skrue og mutter :lol:

Er det ingen som har slik flaps her da? eller som har montert..

Ja da hadde den ihvertfall sittet godt... :lol:

Har da sett mange slike flaps på biler, så skulle da tro at det var noen som hadde en løsning til meg...

Skrevet

Kan jo alltids sende Helge Vik en mail også. (Som nevnt i andre tråder så bruker jeg ikke bmwccn sine sider. Liker de ikke, alt for rotete)

Noen som vet mailen hans?

Skrevet

Ville limt med Sealbond (bruker stort sett dette på jobb til liming/fuging, helt GENIALT!) og skrudd med en form for gjennomgangs skruer.

Ville finnet noen slike i riktig størrelse (disse er til en kjøkkeninnredning)

IMG_2016.JPG

IMG_2018.JPG

Av hva jeg kommer på i tenkende stunn er vel slike skruer best egnet til dette.

Skrevet

De kan jo ikke være gjennomgående da, for da kommer de til vises på øversiden av vingen, men du tenkte kanskje på å støype fast skruene inni vingen?

Skrevet
De kan jo ikke være gjennomgående da, for da kommer de til vises på øversiden av vingen, men du tenkte kanskje på å støype fast skruene inni vingen?
Akkurat! Lar seg utføre ganske lett også. Og om du fjerner flappen vil det bare vises hull på unnersiden.

Bare borre de igjennom, borre opp med litt større hull for nedfelling, lime godt fast, fyllmasse, lakk. Med tanke på belastningen på den ville jeg valgt å gjøre det slik. Med syrefaste skruer selvsakt. Går selvfølgelig også å felle ned mutter på øversiden, men tror ikke det blir like lett å fylle over da.

Skrevet

Sealed: Din versjon høres ikke så dum ut. Har vært inne på dette selv, og har litt tro på at dette kan funke.

harryy: Din versjon er jo ende mer sikker enn sealed sin versjon. Litt mer arbeid for å få det gjort, men det er en ide. Vil tro at begge måtene kommer til å holde flaps'n. (I tillegg kan jeg jo også lime den)

Skrevet

Jeg kommer til å feste to stab stag på baksiden av vingen ned til bagasjelokket, og jeg ville forsenka mutterer på baksiden av vingen din til å skru fast flappen, det er jeg sikker på vil holde 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...