Gå til innhold

Ny milepæl er nådd: En halv million innlegg!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulere til oss alle, og spesielt Gunnar!

Ja, aldri en dag uten :wink: Første jeg sjekker når jeg står opp, og det siste jeg sjekker før jeg legger meg etter tannpussen. Må sjekke om det har skjedd noe nytt mens jeg pusset tennene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:happybday::happybday::happybday: til alle som har vært med på å skrive innlegg, komme med forslag og å gjøre at denne siden er som den er idag!

"Hvis nye innlegg"-funksjonen er HOME i nettleseren, og sjekker innom her minst 20-30 ganger per dag, og gjerne 2-3-4 timer av gangen noen ganger.

Håper vi får holde "tempoet" oppe med innlegg og å få flere inn her med erfaringer og tips.

Løp og kjøp klistremerker i webshoppen, folkens!

Dagen er ikke den samme, uten at man har reklamert litt for www.BIMMERS.no fra bilen sin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette er noe det står respekt av. Et søk på google førte meg hit etter at jeg hadde kjøpt min første BMW, noe jeg har hatt stor glede av.

Også ønsker jeg alle brukere på bimmers og Gunnar, lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til oss alle ja! Og en stor takk til Admin Gunnar for kjempeflott initiativ og alt det arbeidet han har lagt i disse sidene, og selvfølgelig en takk til Moderatorene som hjelper Gunnar!

Syns nesten Tine-reklame "slagordet" passer best jeg:

"Må ha det, bare MÅ ha det!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til både Gunnar og alle brukerne her inne, har fått mye nyttig hjelp her. Det som imponerer meg mest til å være et så stort forum, er hvor seriøse inlegg og brukere er, veldig lite krangling og tull..

Happy helg alle sammen, kjør med vett, ingen brukere å miste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg veldig godt igjen hos andre brukere her inne.

dette er en utrolig nyttig side som fortjener all ros den kan få.

Jeg hadde BMW, jeg hadde steder jeg kan kjøpe det jeg vil til den, ja jeg hadde nesten alt, men som Peppes Pizza sier; "Den største gleden er den du deler med andre". og den gleden får jeg her fra Bimmers.no....

Takk Gunnar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde audi var det en ting som mangla, nemlig bimmers.no!! kan ikke sammenlignes med vwaudi forumet mener jeg da, selv om det også er bra! Er noe helt spesielt og særegent over bimmers.no!! Nå sitter jeg med to bmwer så regner med jeg blir her en stund:) hehe! Klapp for Gunnar som har gjort dette forumet til en realitet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har tatt av litt ja, rekker jo aldri å lese over alt som blir skrevet på en dag lenger. Eller, gidder ikke. :) Alt for mye. Når jeg ble medlem i -04 var det ikke noe problem, ikke at det er noe problem nå heller da. :)

Gratulerer med 500k innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen! Dette er virkelig et bra forum. Som flere her så klarer ikke jeg meg uten dette forumet heller. Blitt litt vel avhengig er det noen som påstår. Jaja. Nå tar jeg helg. God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...