Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Elektrisk vifte trekker jo strøm og som gir dynamoen mer å arbeide med og som igjen gir mer motstand til motoren..

Iallefall som jeg har hørt :P

LOL, så du mener at ei svær vifte er mer motstand enn el vifta? LOOOL haha

Hæ?

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Elektrisk vifte trekker jo strøm og som gir dynamoen mer å arbeide med og som igjen gir mer motstand til motoren..

Iallefall som jeg har hørt :P

LOL, så du mener at ei svær vifte er mer motstand enn el vifta? LOOOL haha

Poenget er jo at Den ikke skal dra bruke energi ved høyhastighets kjøring? Trenger ikke noe vifte da? var det ikke sånn?:P

Hvor var det du fikk tak i V70 vifta foresten?

Skrevet

På min E30 m20b25 så har har jeg bare 1 blad igjen på radiator vifta mi... å den blei bare bitte bitte litt varmere en det den var før.... før så lå temp måleren rett før rett opp.... å nå så ligger den rett opp under normalkjøring....

men i lange oppoverbakker, å koselige turtalls forbikjøringer så kan den temp måleren stå rett forbi rett opp.... å blir der ei lita stund før den går tilbake til rett opp igjen.....

tomgang: så kan den stå på det samme som i oppoverbakker å det der....

mer lar aldri min stå å svive på tomgang mer en maks 1-2 min..

så det skal du ikke tenk på..... men de dere ponniane kan du nok bare legge på hylla..... merker ingen forskjell.... den eneste forskjellen er at det rister litt mer i bilen.... hehe

Skrevet

Selvfølgelig merker ikke du forskjell. du har jo fortsatt hele systemet montert der! Men, ender nok opp med elektronisk vifte og en bryter eller noe.

Skrevet

Om bilen koker med en gang vifta slutter og gå, og du kjører i god fart, vil jeg si det er noe galt.. Har kjørt med elektrisk vifte i hele vinter. Og ble aldri skrudd på pga at motoren ble varm . I sommer har den blitt slått på 1gang pga meget varmt og sinnsyk kø ;) Kjør på med elektrisk du, eventuelt med en elektrisk med temp føler !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...