Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 takk for d du, skal få tatt noen bilder av den å lagt ut. men er vel alle som har sett den før, gamle bilen til sølve her inne på forumet:) Jeg har ikke sett den før tror jeg hehe.. men bilder må han ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 joo, nyrene svart å lyktelister Kenneth.. å noen værstingsko til sommern.. 8.5 og 10*17 el noe, med KANT.. da har vi stucket vi liker. hehe.. du mener det ja Hvis jeg blir å beholde bilen videre så blir det nok litt forandringer til sommeren ja men om det blir nyrer å lyktelister skal jeg ikke si sikkert:) 325`n har jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Pen bil "bror" Felgene ødelegger bilen syns jeg....sorry Original eksos forresten? Tenkt på å bytte? Takk for det "bror" Felgene ødelegger nok en del ja. men man må bruke det man har Hehe. Er vell ikke helt orginal eksos, usikker på om det er større dimensjoner, men katalysatorene er iallefall skiftet ut med race katalysatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Fet bil og velkommen til e30 M3 klubben takk takk En klubb jeg kunne tenkt meg å vært medlem i lenge dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Mener nok det ja. hadde blitt nice det.. Lenge til du kommer hjem igjen da? neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 du er heldig Heldig? snakk om prioritering dette:) Alle kan få en sånn om de vil koster jo trossalt ikke millioner Men takker for det forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Mener nok det ja. hadde blitt nice det.. Lenge til du kommer hjem igjen da? neste uke? Ja det mener du vell Jeg kommer hjem 11.desember om alt går som planlagt. er heldigvis kommet godt over halvveis nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Skikkelig godbil det der! er jo sånne biler man skulle hatt i glassmonter stua! jeg stemmer for BBS RS eller Keskin KT1 til felgvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 FEeeeeeeeeeeeeeet bil! :D PS: Det heter nyvasket i ett ord btw Forstod ikke helt hva du mente ved første øyekast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 drop baumen. så har du en nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Knall fin e30. Akkurat sånn den skal se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Veldig fin bil du har! Så strøken ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Vakkert, vakkert, vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 savne e30m3 fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå