Jesse Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Kjøpt meg ny bil for noen få uker siden og fikk kamera igår =P så tok noen bilder biler er en 1993 mod 320i Coupe m-tech - bilen ble hellakkert i 2006. - Bilstein dempere. - Eibach senkesett - Scorpion effektanlegg hele veien =) - fult M interiør 18" RH felger med: 235-35-18 foran 265-35-18 bak! splitter nye bilder : dårlig kvalitet på bildene, ser mye bedre ut i live forslag til noe mer jeg skal gjøre med bilen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Fin bil. M speil, E46 M3 bakluke list og bakrutesenker kan jo være noe å tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Denne bilen var veldig fin! Egentlig trenger du ikke forandre noen ting, men du kan tenke på noen av disse tingene: - forandre blinklys foran til noe med klart glass - sota sideblinklys - angeleys - klarglass grøftelys - bakrutesenker - spoiler (M3GT eller bare liten M5-list?) - M3-speil eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Synes ikke du skulle gjøre så veldig mye med denne jeg, så ut som en veldig "clean" og velholdt bil! Det du kan vurdere er jo evt M speil, en liten bakluke list og bakrutesenker, som Geir Anders sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 uten tvil en pen bil. angel eyes og klare blinklys foran så er den i boks i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Flott bil! Slenger meg på Geir Anders jeg også. Ikke sett på for mye dill dall, alt for mange e36'er som blir ødelagt. Den der var meget pen, uten allt mulig rart folk finner på å sette på Faktisk har jeg begynnt å bli skeptisk til Angeleyes også, sa noen orginalpoliti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 En pen bil du har der. Hvor bred er felgene? 8,5" og 9,5" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 ja har tenkt på m3 speil m5 baklist bakrutesenker angeleyes skal jeg ikke ha =) kenny: stemmer =) kjøpte meg nye dekk nå 6600kr =/ den svir, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 nydli bil, angel eyes:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 takk takk =) vil ikke ha angel eyes jeg =) liker bedre vanlig parklys og tåkelys hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 nydelig bil , likte fargen og felgene veldig godt M3 speil og kansje en m3gt spoiler hadde gjort seg etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 ja har tenkt påm3 speil m5 baklist bakrutesenker angeleyes skal jeg ikke ha =) kenny: stemmer =) kjøpte meg nye dekk nå 6600kr =/ den svir, hehe Det der synes jeg hørtes veldig fornuftig ut. Og er enig i valget ditt ang å ikke montere angeleyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 takk for alle tilbake meldinger =) m3 speil kommer til neste lønning =) m3gt spoileren mener jeg blir "litt" for mye, liker heller m5 listen da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 nydelig bil , likte fargen og felgene veldig godt M3 speil og kansje en m3gt spoiler hadde gjort seg etter min mening enig hær m3 speil, m3gt spoiler(vinge) og m3gt leppe (den under m3 fangeren) da hadde det vært en gjennomført clean bil, og en meeeeget bra en. Hvis det var min bil ville jeg valgt vinge og gt leppen i stede for bakrute-senkeren... men men... unasett meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Rett og slett en Nydelig bil! med riktig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå