Kobar Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Det første jeg tenker på er bilen.. Tenkt så vondt den en gang så fine og originale BMW'n har det det inni seg.. Syns synd på den jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 var ikke detn styggeste bilen jeg har sett men det ligna... skjønner ikke hva de tenkte på de som lagde den fangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaVes Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Noen som har spilt Need for speed for mye her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 kebab, ekstra sterk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 gjennomført stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Bytt ut fangerne og de stygge neon lysa så har du en bil med fin farge ihvertfall... Men 80 000 for en 320 92 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Den der var bare monster aktig!!! ikke f om jeg hadde betalt 80 lapper for det der lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Fargen er kjempe fin, rett merke, men at oppegående mennesker kan lage noe sånt?? og enda verre kjøpe noe sånt!? Morshjertet mitt gråter At d går ant å ødelegge en bil på denne måten.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Den fronten der var bare brutal Sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Den var fin. Fikk jeg lyst på ny bil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Dette er rett å slett et trist syn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Håper jeg vinner i lotto i kveld. Gjør jeg det kjøper jeg den. For så å redde den. Hvis det da er mulig...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 nei faen !!! og koster sikkert 6-7 tusen og jhahaahah for fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 hold kjeft da! Jeg vurderer å kjøpe den bilen faktisk! Eller ikke Teiteste bilen jeg har sett :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå