Gå til innhold

Inboard med E23 745i på Ruskogen 18.05.07

Share

Anbefalte innlegg

Har fått kastet sammen en film fra inboard filminga på rudskogen som jeg vil dele med dere :)

Som dere ser så krenger det godt med standard understell, men jeg kjørte på det beste i løpet av dagen ca. 1:18 runder. Dette var med en sliten wastegate som åpnet på langstrekka, så jeg mistet i rundt 120hk der :P

Er nok dessverre dårlig med motorlyd her også da kameraet klarer ikke fange det opp..

Slutt hastighet på det beste på langstrekka var underkant av 170km/t med 0.3 bars ladetrykk (ca. 230hk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En artig film... både motorlyden og akselerasjonen rett frem er i kategorien rått, men det er helt tydelig en stor og tung bil rundt svingene på en trang bane. Bilen er imidlertid en kontinentkrysser av rang... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du møtte på den dieselen du og ja! :P

mener den var chippa, så den har vel ca 200hk..

Ja den gikk meget godt, men til mitt forsvar hadde ikke jeg mye mer effekt, og jeg tok den til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, virker som dere, eller hvertfall passasjeren var spent om dere kom hele gjennom alle svingene :)

Synes ikke sporvalget var så gæærnt jeg, i motsetning til din kommentar i filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":32uzdtzc]hehe, virker som dere, eller hvertfall passasjeren var spent om dere kom hele gjennom alle svingene :)

Synes ikke sporvalget var så gæærnt jeg, i motsetning til din kommentar i filmen.

Ja, han var litt skeptisk :) Fikk ikke med det verste utbruddet hans på enden av langstrekka på den ene runden. BREEEEMS!!! :P Sporvalget så faktisk ikke så verst ut egentlig nei.. Var nok jeg som var litt stressa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt hastighet på det beste på langstrekka var underkant av 170km/t med 0.3 bars ladetrykk (ca. 230hk).

Hadde du ikke mer enn det i starten av strekket heller? Hører jo at dere har 1 bar opp fra slakteren.

hehe, du møtte på den dieselen du og ja! :P

mener den var chippa, så den har vel ca 200hk..

Ja, det er en 120d med automat og litt ekstra gamp. Det var en på jobb + en kompis av ham som kjørte den. Ingen av de hadde vært på bane før. De kjørte 1:16 som bestetid begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke mer enn det i starten av strekket heller? Hører jo at dere har 1 bar opp fra slakteren.

Mm, vi hadde 1 bar opp bakken fra slakteren, men om det ble opprettholdt, er jeg heller usikker på. Når det gjelder trykket på langstrekka så hadde jeg vell kanskje maks trykk opp til 120 km/t.. Etter det var det heller dårlig :P

Ble kjørt forbi av Helge Vik på slutten av filmen, men det ble klippet bort av en eller annen grunn...

Artig var det i hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...