Lien Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Har fått kastet sammen en film fra inboard filminga på rudskogen som jeg vil dele med dere Som dere ser så krenger det godt med standard understell, men jeg kjørte på det beste i løpet av dagen ca. 1:18 runder. Dette var med en sliten wastegate som åpnet på langstrekka, så jeg mistet i rundt 120hk der Er nok dessverre dårlig med motorlyd her også da kameraet klarer ikke fange det opp.. Slutt hastighet på det beste på langstrekka var underkant av 170km/t med 0.3 bars ladetrykk (ca. 230hk).
Fredrik Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 En artig film... både motorlyden og akselerasjonen rett frem er i kategorien rått, men det er helt tydelig en stor og tung bil rundt svingene på en trang bane. Bilen er imidlertid en kontinentkrysser av rang...
Lien Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Hehe.. Sant det, men det som er problemet med slik filming som dette er å få fartsfølelsen. Blir liksom ikke helt den følelsen når du sitter langt over bakken og filmer innenfra
2mMy Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 hehe, du møtte på den dieselen du og ja! mener den var chippa, så den har vel ca 200hk..
Lien Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 hehe, du møtte på den dieselen du og ja! mener den var chippa, så den har vel ca 200hk.. Ja den gikk meget godt, men til mitt forsvar hadde ikke jeg mye mer effekt, og jeg tok den til slutt
[space] Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 hehe, virker som dere, eller hvertfall passasjeren var spent om dere kom hele gjennom alle svingene Synes ikke sporvalget var så gæærnt jeg, i motsetning til din kommentar i filmen.
Lien Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 ":32uzdtzc]hehe, virker som dere, eller hvertfall passasjeren var spent om dere kom hele gjennom alle svingene Synes ikke sporvalget var så gæærnt jeg, i motsetning til din kommentar i filmen. Ja, han var litt skeptisk Fikk ikke med det verste utbruddet hans på enden av langstrekka på den ene runden. BREEEEMS!!! Sporvalget så faktisk ikke så verst ut egentlig nei.. Var nok jeg som var litt stressa
Dr_S Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 haha, "i ænden ta langsvingen kjem vi te å vælte" hehe, fin lyd på depotstrekka
Gunnar Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Slutt hastighet på det beste på langstrekka var underkant av 170km/t med 0.3 bars ladetrykk (ca. 230hk). Hadde du ikke mer enn det i starten av strekket heller? Hører jo at dere har 1 bar opp fra slakteren. hehe, du møtte på den dieselen du og ja! mener den var chippa, så den har vel ca 200hk.. Ja, det er en 120d med automat og litt ekstra gamp. Det var en på jobb + en kompis av ham som kjørte den. Ingen av de hadde vært på bane før. De kjørte 1:16 som bestetid begge to.
Dr_S Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Hva måler egentlig folk rundetidene med? Stoppeklokke på tlf eller GPS?
Lien Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 Slutt hastighet på det beste på langstrekka var underkant av 170km/t med 0.3 bars ladetrykk (ca. 230hk). Hadde du ikke mer enn det i starten av strekket heller? Hører jo at dere har 1 bar opp fra slakteren. Mm, vi hadde 1 bar opp bakken fra slakteren, men om det ble opprettholdt, er jeg heller usikker på. Når det gjelder trykket på langstrekka så hadde jeg vell kanskje maks trykk opp til 120 km/t.. Etter det var det heller dårlig Ble kjørt forbi av Helge Vik på slutten av filmen, men det ble klippet bort av en eller annen grunn... Artig var det i hvertfall
Lien Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 Hva måler egentlig folk rundetidene med? Stoppeklokke på tlf eller GPS? Tok ca. tiden da jeg kikket på filmen jeg, men stoppeklokke må da være bra nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå