Peoplez Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Jepp, da var den hentet Bmw e46ci Motor: 2.2 170hk, manuell M-pakke II 330 titan innfatning org. m3 speil 19" hartge felger Adaptive xenon Bi xenon Alt el. carbon intriør Semsket skinn, sort takhimmel (alcantara) ++ GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stiifen Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 grattis med ny gobil (av rette sorten) da ;D..husk å ta masse bilder til oss som venter spent
Fredrik Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Dette blir spennende... umiddelbart vil jeg mene at en E46 320Ci med M54B22 motoren (inkl. 6-trinns gearkasse) er betydelig mer interessant enn en E46 320d. Jeg tror ganske bestemt at dette er en bil for deg... og at du nå endelig får en bil du virkelig har lyst til å beholde en stund iallefall... Hva er spesielt med det du omtaler som "330" hovedlykter ?...
|Andreas| Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer Peoplez! Får vi se noen bilder? Hva er spesielt med det du omtaler som "330" hovedlykter ?... Tror det har noe med at de er i en annen farge. Titan farget eller noe...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Tror det har noe med at de er i en annen farge. Titan farget eller noe... Nåja... det som omtales som titaninnsats... takk skal du ha...
BalleKnalle Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Grattis med enda en ny bil Skifter jo bil like ofte som jeg skifter olje du...
|Andreas| Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Tror det har noe med at de er i en annen farge. Titan farget eller noe... Nåja... det som omtales som titaninnsats... takk skal du ha... Ja, det er det jeg tror det er. Kan jo ta feil. Kommer ikke 330'n med samme titanfargen på standard fangeren forran? (Som dette)
Thomaz Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Hente den i Tyskland siden du reiser i natt? Ålreit bil forresten
Betakaroten Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 får jeg lov å spørre hvor mye en slik bil ligger i pris?
Peoplez Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Hente den i Tyskland siden du reiser i natt?Ålreit bil forresten den står i oslo, men skal kjøre til tr.heim inatt for å levere audien, også tar eg fly til oslo fra tr.heim imorra (lørdag kl. 1200) så er det rett heim!
Ballder Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Klokka 0200 inatt stikker eg for å hente meg "ny" bmw.GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Pass på bilene deres i natt gutter!! Grattis med ny bil.
Peoplez Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Tror det har noe med at de er i en annen farge. Titan farget eller noe... Nåja... det som omtales som titaninnsats... takk skal du ha... jepp, er sånn titaninnsats
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå