-Martin- Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Hei, Jeg lager en egen tråd om dette istedenfor å stjele alle andres:) Det har seg slik at Motoren går helt rent og fint på tomgang og hvis jeg gir jevnt og fint gass oppover turtallsregisteret. Men hvis jeg under ca. 2500-3000o/min gir mer eller mindre full gass, så buldrer og fusker motoren fryktelig til den når ca 4000, fra da og opp er den helt fin. Kan det være falskluft? Jeg skal se etter løse vakuum slanger og sprekker. Noen flere tips? Ville det kanskje være lettere å få hjelp hvis jeg la ved en liten filmsnutt av det hele?
-Martin- Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut en liten snutt av fuskingen, noen tips på hvor det lar seg gjøre?
vegard89 Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 hadde samme problemet selv .. men er ikke samme motor .. men jeg byttet tennplugger og pluggledninger da blei den like fin igjen.. min og fusket på under 2-3 ...
Steffan C Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Ville det kanskje være lettere å få hjelp hvis jeg la ved en liten filmsnutt av det hele? Det vil jo selvfølgelig hjelpe! Men det beste er å få tatt en diagnosetest, så får du riktig svar med en gang . Unødvendig å bytte masse deler som ikke er årsaken til problemet . Jeg slet med fusking på min M50B20 i påsken, ikke akkurat som du beskriver her. Fikk tatt en diagnose, som fortalte at kamakselsensor var gåen. Kostet ca. 650kr, byttet den selv og Touringen var racerbil igjen .
-Martin- Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Jeg får reise innom BMW og høre om de kan ta en diagnose test da, Hvor mye pleier de omtrent å ta for dette?
-Martin- Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Fikk fikset problemet i dag. Tok en tur ned til Geir Heggem på Hval (i Hønefoss) for å få diagnose testet bilen. Der fikk vi beskjed om at det var tennings-feil på Syl 5. Jeg byttet da Coil på Syl. 5 og alle tennpluggene. Og bilen ble så god som ny. Takk for alle tips!
harryy Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Greit å vite. 325'en oppfører seg ganske likt som du beskriver, kansje stikke å ta en diagnostikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå