Haltot Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Hei, som jeg skrev i emnet så er egentlig spørsmålet ganske enkelt om jeg kan sette på et felgsett med dekkdimensjonene 225/60x15 fra en 5-serie på 318i-en min? I forhold til å få det inn i vognkortet altså... Takker for svar;)
Haug530D Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 skal vel gå an det, forskjellig inpress eneste, men hvorfor akkurat den dimmen? nå vet ikke jeg hva som er standard på den bilen men dette finner du i vognkortet også rekner du det ut her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=dekkdim
Haltot Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Grunnen er egentlig at jeg må ha noen nye dekk siden jeg fikk kommentar på det ved eu-kontrollen, så så jeg en annonse på noen billige felger med dekk, så jeg tenkte at jeg bare kunne kjøpe de hvis de passer, så kan jeg heller kjøpe nye felger(og dekk) senere.
-Anders- Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Innpresset vil ikke bli godkjent. Så du kan bare glemme å få det inn i vognkortet.
Haltot Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 takk takk... akkurat det jeg trengte å vite! kjipt nok, men men...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Sett heller på vinterdekkene! Med mindre det ikke er piggdekk da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå