Dykkefaen Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Jeg skal skaffe meg en Gps til bilen og lurer på om det er noen som har noen tips til hvilken type jeg bør kjøpe. Har satt en grense på rundt 4000,- Alle tips mottas med takk. Ørjan
Dykkefaen Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 Har kikket en del på denne ene du nevner. TomTom910. Har prøvd å sammenligne den og Garmin sin streetpilot. Fattern har den sistnevnte og han er kjempefornøyd. Men det er jo klart en fordel med Handsfree på denne krabaten også, hvis dette fungerer som det skal. Skal tro om det er slik at gps'ene er utstilt på samme måte som mob tlf i butikker, slik at man kan få se litt på dem og trykke litt?
Tiny Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Jeg har en TomTom 910 selv og er strålende fornøyd! Handsfree funksjonen fungerer bra!
Krebs Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Bruker Mio C710 (Kjøpt på Torshov bilrekvisita) Den har blåtann til telefonen også, men jeg bruker ikke den og vet dermed ikke hvordan dette fungerer i praksis. Stort sett meget fornøyd med denne uniten.
haakon Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 aftenposten testet gps`er for en tid tilbake. var det ikke mio som kom best ut?
VillKapping Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Her er den testen som VG gjennomførte i februar. http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=160014 Jeg tenkte jeg skulle ha meg en enkel, grei og forholdsvis billig GPS til bil selv og vet ikke helt hva som er best..
badsha Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 kjøp min Garmin Nuvi 350 som jeg kjøpte for 5300 kr koster ellers oppimot 6000, men du kan få den til 3500 ok, siden jeg ikke bruker den i det hele tatt, kjønner ikke helt hvorfor jeg kjøpte den engang lol.
askretti Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Har selv en Garmin Nuvi 360, og er godt fornøyd med den, bortsett fra at de kartene jeg har på min ikke er helt oppdatert! Vet ikke status på de som leveres nå... 360 får du ny for ca. 3900, ellers er det en som heter 660 i widescreen format som stort sett er lik 360, den får du for ca. 4500 nå. (Forskjellen på 350 og 360 er bare bluetooth handsfree muligheten..) Bruker den som handsfree, MP3 spiller og selvfølgelig navigator.. Sjekk på kartbutikken.no
Kenny_ Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Kjøpte meg TomTom one med europa kart. Å veldig fornøyd med den. Lagt inn fotoboks varlser på den og, så fartgrensen kommer opp. Har lagt slik at den plinger noen par hundre meter før jeg kommer til den.
pocket Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Solgte Garmin Nuvi 300 til fatters for en stund siden, den har i hvert fall fungert meget bra! Kommet en del nye fra Garmin nå i det siste, sjekk ut www.belanor.no som er importør av Garmin i Norge OT: badsha, var det deg jeg møtte oppe i nydalen i går? Sånn i halv tolv tia?
badsha Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 pocket skrev: Solgte Garmin Nuvi 300 til fatters for en stund siden, den har i hvert fall fungert meget bra!Kommet en del nye fra Garmin nå i det siste, sjekk ut www.belanor.no som er importør av Garmin i Norge OT: badsha, var det deg jeg møtte oppe i nydalen i går? Sånn i halv tolv tia? hehehe stemmer det Pocket;) det var meg vettu:D studererr på BI Nydalen, skal dit snart igjen. hva med deg Studerer du oxo der eller:)?
B.E.E. Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Jeg har Garmin Nuvi 360 og er veldig fornøyd med den. Det eneste er at den har litt lite POI.
Kjennern Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Har TomTom Mobile på Nokia E50, funker greit det. Kjøpte BlueTooth GPS mottaker fra komplett. Funker utmerket for meg. Syns det er greit å slippe å ha flere enheter fremme også. Nå skal ikke jeg ha den så lenge, bare testet for fattern, men han har en Nokia E61, skal teste det i kveld. Er ganske stor skjerm på den så tror den kan bli litt bedre.
pocket Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 badsha skrev: hehehe stemmer det Pocket;) det var meg vettu:D studererr på BI Nydalen, skal dit snart igjen. hva med deg Studerer du oxo der eller:)? Jepps studerer der jeg også Burde vel egentlig lese i stede for å sitte her på bimmers.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå