aloebiz.net Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Skal gjøres noen modifikasjoner! Kommer tilbake med fler bilder etterhvert! Specs: 1999 Modell 323 Ci - M52TUB25 - 170HK / 245NM 0-100 Km/h: 8,0 Sekunder 104.000 km - Fabrikkny motor, clutch & kat ved 97.000 km. Clutch byttet igjen på delegaranti ved 115.600 km! 1 voksen eier siden bilen var ny! Manuelt gir Elektriske sportsstoler i skinn med Memory Xenonlys Regnsensor El. solgardin i bakrute Regnsensor PDC ryggesensor bak Harman Kardon stereo Multifunksjonsratt Cruisecontrol Automatisk Klimaanlegg Original BMW Alarm 18" BBS RXII - 235/40-18 foran - 255/35-18 bak på sommer 16" BMW alu felger med piggfritt på vinter (har sikkert glemt noe ) Planer: Sota "krystall" sideblinkers (Montert) Angel eyes ettermonteringssett fra GS (Montert) Nye lykteglass på hovedlyktene (Montert) M-tech II front, bakfanger, leppe på bagasjelokk og sideskjørt (Montert) Xenon i Fjernlys med 50W ballaster (Montert) Xenon i tåkelys (Montert) Chrome Enderør på eksosen (Montert) Ny Girkule i sort skinn (Montert) Sota blinklys foran fra bimmian (Montert) Sota LED-balykter fra bimmian (Montert) Fiks av smårust + Helakkering (Utført) Nye sommerdekk rundbaut (Montert) Nye senterkopper på felgene (Montert) Green kon-filter (Montert) Sote rutene M3-speil Oppussing av kantkjørte felger/Nye felger Ny Frontrute Oppgradere den originale subwoofern? (Droppes mest sannsynlig) Slik så bilen ut når jeg fikk den! Slik så bilen ut etter en liten polering! Her har det kommet en pakke til meg! Disse og bilen skal lakkeres opp innen en uke nå... Motorrommet er nyshinet! Motorvask og bumper care på plast dekslene gjorde susen!! Da ble bilen sendt til hellakkering i dag! Imens kan dere få et mobilbilde til av fronten Bilen er tilbake fra lakkering! Kommer med en ordentlig fotoserie når jeg har fått og montert de nye LED baklyktene! De nye blinklysene fra BIMMIAN er montert! Synes de var penere enn de fra GS (byttet de ut pga dårlig passform) En liten bildeupdate med LED - baklyktene montert!! Nypolert og klar for sommer 2008 (Nye senterkopper til felgene skal skaffes ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Gratulerer så mye Hva er planene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Grartulerer med ny bil. Den så meget pen ut. Sleng opp flere bilder så fort du har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Takk takk! Da er første innlegget oppdatert med info + planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Så er kom bildene av gliset, gratulerer igjen Ser meget pen ut, blir nok enda penere med planene i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Gratulerer med en pen E46! Coupene er bare noe helt spesielt. Det gir meg nesten assosiasjoner tilbake til E30n glanstid Etter min mening er E46 Coupe den siste virkelige pene BMWn som ble produsert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 gratulerer med meget pen e46 ci! akkurat sånn bil jeg skal ha meg også muligens cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 ah, det der er en bil etter min smak ja! veldig pen e46, helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Da er første innlegget oppdatert med flere bilder tatt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Gratulerer.. E46 coupe er fine biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Fin denne! 323'en har jo en fin motor og Jeg ville satt på originale chrome enderør på eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Nydelig coupe! Legg ut flere bilder når du har fått på m-tech II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Grattis med fin, ny bil! Fin fargekombinasjon og "riktig" utstyr. Det var meningen jeg skulle se på denne bilen 23.mai. Fløy fra København til Bergen via Oslo for å se på en bil. Ville også se på bilen du har kjøpt, men selger kunne ikke komme opp til Gardermoen og jeg hadde ikke tid til å reise til Oslo. Jeg ville satt på originale chrome enderør på eksosen Hvor får man kjøpt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Jeg ville satt på originale chrome enderør på eksosen Hvor får man kjøpt dette? Koed, GS. Schmiedmann og alle BMW forhandlere Tres utenpå og blir mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Lekker bil, og meget riktig fargekombinasjon og utstyrsliste. Men hvorfor er motor byttet, da blir jeg skeptisk med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå