Tomas Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Nå har det vært nydelig vær i HELE dag, og jeg får endelig somlet meg til å begynne å polere bilen. Nå kom jeg halvveis og så begynner det å REGNE !! TYPISK! (brukte mye sterkere ord når regnet kom) Fikk ikke polert vekk all polish'en før regnet kom og nå ligger det som en seig gørr på panseret, regnet vil ingen ende ta og panseret ser fucka ut Spørsmål: Hva gjør jeg når det slutter å regne ?? Er det bare å GNI av gørra og begynne på ny ? Polish + vann = dårlig kombo Håper bare ikke at lakken på panseret tar skade av dette.
-Martin- Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Jeg kan ikke tenke meg at det skal kunne ta skade av dette, men det kan hende du må jobbe litt for å få det av...
Jaro Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Har vært borti dette før. Måtte da gå på med lakkrens for å løse opp voksen som nesten var limt til lakken. Vil uansett anbefale deg å gjøre dette snarest før det setter seg skikkelig. Det kom litt brått på dette regnet idag. Selv merket jeg ingenting til at det skulle komme noe regn i kveld. Parkerte i gardsrommet, spiste middag og satte meg ned for lese avisen da kona kom og fortalte at det pøøøste ned. Satte da personlig rekord i å løpe ut til bilen for å lukke takluka som stod vidåpen.... Jarle
bmwhans Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 bare å sette inn bilen og tørke av når det er tørt.
Tomas Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Det ordnet seg. Jeg ble stående ute i regnet og "skrubbe" av polishen og det gikk vel med en halv tørkerull, men finishen ble bra. Forbipasserende kikket vel litt rart på denne tullingen som febrilsk tørket av bilen sin med tørkepapir i regnværet Jeg tror det var bra at jeg tok det av med en gang, for merket at polishen allerede hadde begynt å gå over i kategorien lim Resultatet ble uansett bra, og i dag skinner sola igjen (typisk!)
S.Arnesen Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 hehe... de tenkte vel: den idioten der tar lambi reklamene litt for alvorlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå