Haug530D Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Ikke gjør det, det ser jo så styggt ut, passer best på gammle biler og ikke på en Bmw.
Superbeetle Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Ikke gjør det, det ser jo så styggt ut, passer best på gammle biler og ikke på en Bmw. Er jo en gammel bmw.. Men det er jo ikke akkurat pent. Får sikkert ikke nye hos bmw lenger, og tviler på om noen lager uorginale.. Gjerne noen skal skjule litt rust?
Haug530D Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Ikke gjør det, det ser jo så styggt ut, passer best på gammle biler og ikke på en Bmw. Er jo en gammel bmw.. Men det er jo ikke akkurat pent. Får sikkert ikke nye hos bmw lenger, og tviler på om noen lager uorginale.. Gjerne noen skal skjule litt rust? Hvis det er den E28'n i galleriet ditt så tror jeg Eiker motorshop har. eller du kan se her: http://www.bgu.no/pdf/utvendig.pdf http://www.mamut.com/homepages/Norway/1 ... ubdet4.htm
528i Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 joda det er en gammel bmw. den i galleriet. men er nylig oppusset og lakkert sort. og siden det er kromma støtfangere/vinduslister/dørlister og mye inni bilen bla dørsider tenkte jeg det kunne se bra ut crommen vises så godt etter lakkeringen. dere gjorde meg noe usikker nå da
bmwhans Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 setter du på sånne så har du rust der etter et par år...
rolfi Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Det eneste hjulbuelister gjør er å skjule rust. Det er ikke veldig fint heller, synes jeg. De samler opp vann og drit som aldri slipper ut igjen, så det ligger der og godgjør seg til det er rusta hull og du må skifte alle skjermene. Det hadde ikke vært nødvendig for meg å skifte alle skjermene på E12n hvis ikke hjulbuelister hadde blitt satt på. Det blir som med røyking. Hvorfor betale for noe som ødelegger deg? (I denne sammenheng: Hvorfor betale for noe som ødelegger bilen din?) (Ikke at jeg har noe imot røyking, så ikke misforstå meg. Nevnte det bare som eksempel) Det sies at skjermbuelister kan få plast til å ruste. Det sier vel litt?
rønneberg Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 hvor få tak i kromma hjulbuelister?? jeg fant slike til min bil (e34) på ebay.com.. 500-600 kroner..der har de sikkert til din modell også
Haug530D Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 setter du på sånne så har du rust der etter et par år... Samme gjelder med skvettlapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå