PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei! Kunne noen som har peilig på Photoshop tenkt seg å fikse litt på denne? Det som skal fikses er: -"Tett igjen" lista som mangler under døra! - Sot rutene forann! -"lakk helt ned"! - senk noe som kanskje tilsvarer 3,5 cm i real life! - Få på lavprofils dekk! STØRRE bilde kan sendes på mail! =)=) Kompis sin E38, han blir super takknemmelig hvis noen kan ordne dette for han og poste bidragene her! TAKK =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Bilen står for langt unna.. Få den nærmere kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 gi meg mail din så sender jeg via mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Første bidrag kom fra bilforumet! Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Arild G, hvor skal cognacen sendes? =) TUSEN TAKK den ble FET! eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 trenger ikke flere bidrag! Arild G har reddet dagen til kompissen min og bilen blir fikset opp nå! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Tråden trenger ikke å slettes fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 for jeg har fått det jeg ville! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Dette her kan være noe andre vil ha bruk for. Sikkert flere som lurer på hvordan en E38 blir enten med senk, soting, lakkering helt ned eller alt sammen. Denne bør bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 den ser jeg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinw Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Et lite bidrag...kanskje litt i drøyeste laget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Google er en fin ting Og denne er veeeldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinw Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Og denne er veeeldig pen ...men høy som et hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Krute go peising det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå