Gå til innhold

Hva bil skal jeg kjøpe?

oleviken
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nok tatt 328i e36 grunnet utseende, motor og alder.....

Tidligere innlegg sier:

“Jeg får vel slå et slag for E30 325i og nevne at det er den morsomste bilen å kjøre etter min mening. Dessverre ruster den og du må nesten være bilmekaniker eller ha et lite større verkstedbudsjett for å eie en slik bil.”

Min E30, 1991, 325i CAB har hverken vært preget av feil eller rust.......

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en 5-serie.

3-serien er liten og trang. jeg ville kjøpt en 525 24v. Bruk god tid på å finne en fin en.

Kjøp en 3 serie, 5-serien er stor og tung :wink:

Njaa... joda.. sammenliknet med dagens 5-serie er ikke E34 særlig stor og tung, men større enn 3-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de nevnte alternativene ville jeg... hvis bilen skal være en bruksbil... ha valgt E36 328i. E28 M535i blir for gammel og umoderne... spesielt med tanke på at den iht. BMW har et gjennomsnitlig bensinforbruk ved blandet kjøring på 1,09 liter/mil... altså minst 1,3-1,4 liter/mil på norske veier. I tillegg til at en E36 328i er en betydelig hurtigere bil enn E28 M535i bruker den også kun gjennomsnitlig 0,92 liter/mil... eller sånn ca. literen pr. mil på norske veier. De andre alternativene er halvgode kompromiser... er de pent vedlikeholdt og har den rette prisen er de OK... ellers ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tatt 328i e36 grunnet utseende, motor og alder.....

Tidligere innlegg sier:

“Jeg får vel slå et slag for E30 325i og nevne at det er den morsomste bilen å kjøre etter min mening. Dessverre ruster den og du må nesten være bilmekaniker eller ha et lite større verkstedbudsjett for å eie en slik bil.”

Min E30, 1991, 325i CAB har hverken vært preget av feil eller rust.......

Lykke til

Ja, om bilen er vinterkjørt eller ikke har en del å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...