Hakon Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 E39 er altfor billig blitt desverre.Enhvermansen kan kjøpe en nå til dags. Blitt som E36. Litt sant, men man må innse at E39 fremdeles holder seg svært godt alderen tatt i betraktning. En touring med facelift og M-tech ser absolutt ikke kjedelig ut. Eller så kan man se på en E39 M5 som er en betraktelig mye tøffere bil enn noen E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 hehe! henter ut senkesettet i morgen på posten, så prosjekttråd med forvandlingen kommer til neste helg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 E39 er altfor billig blitt desverre.Enhvermansen kan kjøpe en nå til dags. Blitt som E36. Litt sant, men man må innse at E39 fremdeles holder seg svært godt alderen tatt i betraktning. En touring med facelift og M-tech ser absolutt ikke kjedelig ut. Eller så kan man se på en E39 M5 som er en betraktelig mye tøffere bil enn noen E38. Jada, det er mye bil for pengene. Og designmessig er de veldig pene. Det er litt synd å selge 540'n min som har alt M5-eksteriøret og facelift lykter. E39 med M-pakke er en av de fineste bilene BMW har produsert som du sier. Men som sagt, en 96mod 520i med stoffinteriør og lite utstyr er grisebillig. 523 med relativt ok utstyr er også billig syns jeg, rundt 100 lapper. Skal ikke mer enn 2-3 år tilbake hvor 523 og 528 var sett på som nogenlunde eksklusivt. Prisen på E39 har falt drastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 jepp jepp! Senkefjørene innabords Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 And it`s all thanx to me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 yep ;P stigmeister har stått for den økonomiske motivasjonen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Hjelper til med noen bilder jeg tok i går! ..Kjørte denne bilen, og må si meg meget imponert over kjørekomforten i disse 7-seriene.. PenguiN-...Hvis du ikke skal ha en blodpris for denne, kunne jeg tenke meg å overta den når du skal kvitte deg med den! NB: Disse bildene ble tatt før bilen ble senka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 WOW! nice! =) takk jan gunnar din kamera snik! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 som dere ser er ballong hjula byttet ut, sotinga tatt bort sålangt. Bilder av bilen med senk,soting, lister under dørene og lakkert ned og nytt bagasjeroms lukk kommer fortløpende =) lister og slikt henter jeg ut på fredag =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ja gutt! Der va senkesettet på tur nordover Skal monteres i neste uke Ka du trur om 100-80? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ingen E38 eiere som har kommentert =( Stigmeister, blir konge! men 80-100? ikke narr mæ til å le! =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ka me 80-60 da? Hehe.. Får se kordan det blir når æ får montert det Vaske idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 vaska i går! SMUD idag =) RÅNE i dag ? =) e ferdig 8 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Kruse will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå