Gå til innhold

Hjelp! får ikke lyd i anlegget!

Anbefalte innlegg

lurer på hva som kan være gale! har et anlegg bak der alt er riktigt tilkobla! men det virke som om det av og til ikkje e strøm i ledninga fra + på batteriet, sikringer e ikkje gåen og det kom ikkje gnist ein gang når eg tok ledninga bort i karoseriet! det e ingen gjordings feil det har eg skjekka, og det andre eletriske funker fint, cd spilleren og de andre høytalerene i bilen som ikkje drives bakenifra... kan noen skjønne ka dette kan være. ( e36 318i 1991) noen som har en ide??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hva som kan være gale! har et anlegg bak der alt er riktigt tilkobla! men det virke som om det av og til ikkje e strøm i ledninga fra + på batteriet, sikringer e ikkje gåen og det kom ikkje gnist ein gang når eg tok ledninga bort i karoseriet! det e ingen gjordings feil det har eg skjekka, og det andre eletriske funker fint, cd spilleren og de andre høytalerene i bilen som ikkje drives bakenifra... kan noen skjønne ka dette kan være. ( e36 318i 1991) noen som har en ide??

Vilken sikringsholder har du? mange sikringsholdere er dårlige, å da kan det hjelpe å legge en sølvpapir bite som shims bak for bedre kontakt... tro det eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...