mr.318i Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 lurer på hva som kan være gale! har et anlegg bak der alt er riktigt tilkobla! men det virke som om det av og til ikkje e strøm i ledninga fra + på batteriet, sikringer e ikkje gåen og det kom ikkje gnist ein gang når eg tok ledninga bort i karoseriet! det e ingen gjordings feil det har eg skjekka, og det andre eletriske funker fint, cd spilleren og de andre høytalerene i bilen som ikkje drives bakenifra... kan noen skjønne ka dette kan være. ( e36 318i 1991) noen som har en ide?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Av og til kan sikringene være dårlige i loddingen i endene. Du kan ikke se det. Så prøv med en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 dårlig kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.318i Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 ja kan prøve det... for det kan ikkje være kabelen i allefall 21mm nesten ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Har du sett at sikringen hel? eller har du målt den? Har vært borti at det er brudd i skringer som ikke er synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusikatta Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 lurer på hva som kan være gale! har et anlegg bak der alt er riktigt tilkobla! men det virke som om det av og til ikkje e strøm i ledninga fra + på batteriet, sikringer e ikkje gåen og det kom ikkje gnist ein gang når eg tok ledninga bort i karoseriet! det e ingen gjordings feil det har eg skjekka, og det andre eletriske funker fint, cd spilleren og de andre høytalerene i bilen som ikkje drives bakenifra... kan noen skjønne ka dette kan være. ( e36 318i 1991) noen som har en ide?? Vilken sikringsholder har du? mange sikringsholdere er dårlige, å da kan det hjelpe å legge en sølvpapir bite som shims bak for bedre kontakt... tro det eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 muli at signalkabelen er dårlig og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Da ville han hatt strøm på + Jeg ville begynnt å sjekket sikringen på plussen, og viss du skulle få strøm i kabelen, men ingen lyd i bilen, så sjekk at du har remote. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå