Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

He he Ole Jørgen. Har ingen ambisjoner om det i avd øst men skal vurdere om jeg kansje kan stille til styret på årsmøte men som sagt bare vurderer dette. Kansje om flere tok turen til årmøte i avd øst kunne vi fått noen meninger tydligere fram. Jeg håper at avd øst iallfall kan få til noe tilsvarende med litt mere gjennomført opplegg etter hvert. Hyggelig du stilte med så mange biler idag da :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt klart at øst avd. ligger litt brakk og at potensialet er brukbart for en driftig gjeng. Det gjenstår og se om det kan bli til noe. Det hadde jo vært stas, Øst er vel den største avd tror jeg. Kansje vi kan følge Rogaland og Telemark og hordaland for de er skikkelig gode, all ære til dem for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart at øst avd. ligger litt brakk og at potensialet er brukbart for en driftig gjeng. Det gjenstår og se om det kan bli til noe. Det hadde jo vært stas, Øst er vel den største avd tror jeg. Kansje vi kan følge Rogaland og Telemark og hordaland for de er skikkelig gode, all ære til dem for det

he he ja de avdelingene du referer til er helt utrolige. Tror også øst er den største avd. Alikvel er vi ikke i nærheten av å få aktiviter og miljø tilsvarende niva. Men vet ikke om mange gode kandidater har kansje blitt vervet til hovedstyret jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutre litt jeg dah... Vi som bor i ØSTfold og tilhører ingen lokallag.. sikkert for at vi er for få og for sære.. Kan ikke dere i ØST søke om å adoptere oss på en måte liksom :?: Lover at vi skal Prøve å oppføre oss pent :oops:

Fra dagens treff.. Bra oppmøte men savnet noen :? Alltid like hyggelig å komme til Drammen... Og jeg kom hjem på egne sko HELT ALENE.. :wink:

STORT TAKK TIL ALLE SOM STILTE OPP IDAG :D

Mvh Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Marianne. Få gubben til å stille opp på årsmøte til avd øst da vel ;-).

Ja hyggelig gjeng som også jeg får takke. Lærer noe hver gang samt alltid like hyggelig på treffene i drm. Bra turen gikk greit hjem da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...