Glenno Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Jepp skal prøve få med kjærsten min med sin litt artige greie E36 318i baur cab. Trengs noen tips da denne er under noe fiks. Kjører en svart E36 i gata her også med bimmer i frontruta. Prøve stoppe han også. Ja ja ellers blir det "jåg og du , jåg og du he he" . Vel endelig en start da. Gleder meg til å se Z`din. Min er ikke spesiell ++ samt underbitt front av E34; sitat SteffanC , så herved advart, he he
hagenisse Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Baur cab! Haha. De er jo mildt sagt spesielle.
Glenno Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 He he joda men sikkert for noen. Denne baur er skal nok vist nok være en av veldig få i denne mod i norge./? Håper det kommer flere enn bare meg og hagenisse imorgen da Meldt fint vær, (ca 2 timer fra skien, ca 1 time fra oslo, ca 20min kongsberg og 1time fra hønefoss). Hokksund by (merklig nok ).
[space] Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 kunne jo nesten vært artig å kjørt en tur, men 2 timer hver vei blir fort litt mye utpå kvelden...
[space] Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 med litt større oppmøte enn 2-3 folk hadde det vært ok
Glenno Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Prøvd å få med noen arb kompiser men var postgirobygget på strandefjorden i sigdal som lokket mest. Ja ja dukker vel opp noen:-).
risj Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Kommer med min baur om ikke hagenisse mobber Praktisk med baur når man har barn
Gunnar Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Tror det utgår for meg. Blir vel en times kjøring til Hokksund, og det høljeregner. Morsomt for kjøringens del, men kjedelig for et eventuelt treff..
Glenno Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Tror det utgår for meg. Blir vel en times kjøring til Hokksund, og det høljeregner. Morsomt for kjøringens del, men kjedelig for et eventuelt treff.. Strålende solskinn her enn så lenge
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Ja, det var jo ikke all verdens til oppmøte! Slasker altså! Jaja.. da blir det mange biler av de samme bilene. Ganske spesielt utvalg av biler til å bare være tre stk.
Steffan C Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Ja, det var jo ikke all verdens til oppmøte! Slasker altså! All honnør til dere som stilte da... . Jeg var på jobb og fraksjonerte råolje, slik at dere fikk kjørt bimmers'ane deres på treff .
Glenno Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Ja ja ble mere et micro treff dette enn et mini treff :-/. Ble litt artig kombinasjon ja he he. Litt artig å se hvordan disse størrelsene på bilene ble iforhold til hverandre. Så nesten ut som z- hadde takhøyde med min nedre vinduslist. Takker så mye for turen i din z også hagenisse . Opphold hadde vi også samt noen fine pådrag vi kunne skue fra E134 bl.a viper cab. Vel, om det blir flere treff hadde det ikke gjort noe om det kom noen flere også. He he honnør til deg også da SteffanC som sørger for smøring:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå