Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp skal prøve få med kjærsten min med sin litt artige greie :) E36 318i baur cab. Trengs noen tips da denne er under noe fiks. Kjører en svart E36 i gata her også med bimmer i frontruta. Prøve stoppe han også. Ja ja ellers blir det "jåg og du , jåg og du he he" :lol:. Vel endelig en start da. Gleder meg til å se Z`din. Min er ikke spesiell ++ samt underbitt front av E34; sitat SteffanC , så herved advart, he he 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he joda men sikkert for noen. Denne baur er skal nok vist nok være en av veldig få i denne mod i norge./?

Håper det kommer flere enn bare meg og hagenisse imorgen da :shock:

Meldt fint vær, (ca 2 timer fra skien, ca 1 time fra oslo, ca 20min kongsberg og 1time fra hønefoss). Hokksund by (merklig nok :roll: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det utgår for meg. Blir vel en times kjøring til Hokksund, og det høljeregner. Morsomt for kjøringens del, men kjedelig for et eventuelt treff..

Strålende solskinn her enn så lenge 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja ble mere et micro treff dette enn et mini treff :-/. Ble litt artig kombinasjon ja he he. Litt artig å se hvordan disse størrelsene på bilene ble iforhold til hverandre. Så nesten ut som z- hadde takhøyde med min nedre vinduslist. Takker så mye for turen i din z også hagenisse :-).

Opphold hadde vi også samt noen fine pådrag vi kunne skue fra E134 bl.a viper cab.

Vel, om det blir flere treff hadde det ikke gjort noe om det kom noen flere også.

He he honnør til deg også da SteffanC som sørger for smøring:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...