Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp, fint å høre at du stiller olejørgen. Tror bmwccn øst har noe og lære her om engasjere seg litt uten for mye styr. Du får ringe forman i øst be han med da, he he :-).

Skrevet

Tror at både Sundseth og Sømme følger med på dette foraet så det er unødvendig, men du samler mer folk enn det østavd. har fått til hittil bortsett fra vårtreffet. Det skal du ha. Moro at de i fra andre siden av oslofjorden tar bryet vært og komme jeg syntes det er litt stas så har jeg mulighet så stiller jeg. Jeg syntes Bmw klubben er en fin Gjeng artig og treffes utefor banen også og i den byen jeg bor HELT TOPP

Skrevet

hmm, kjipt da hagenisse.

Hørt rykter om stort spenn av hva som kommer imorgen.

Blir uansett variert så lenge så lenge muska har sine kontakter, he he;-).

Skrevet

Er ikke du i seng ennå da muska, he he. Uppss, jada skal i seng jeg også så jeg er klar til imorgen, he he:-)

Tror det blir stort imorgen, bare en følelse. ;-)

Skrevet
OleJørgen... Ta med fruen :) Meg kommer med overaskelse til deg :D

Har du fått 316'n tilbake fra legen da, eller kommer du i annen bil? ;)

Skrevet

Hei etter helgens tur på fjorparken kan jeg fortelle at flere er politi anmeldt av andre fra Midnightclub medlemer siden dem synnes di som herjer der ødelegger for dem i klubben å da dem/alle kan miste stede til å være der i heletatt.

Da jeg selv var der i går/natt ble det notert flere reg nr på bilene som herja der,og fikk med meg at en ble filma. Og detta var det Midnightclub som sto for! Jeg selv prata med nest leder av klubben å han kunne fortelle at dem gjore dette pga dem ikke ville miste stede siden det da ikke er noen andre steder å ha treff/møteplass på.

Han sa det ikke betydde så mye for han om det var litt herjing men!Mente at det var unødvendig å stå å børne over lenger tid da det ble et problem.

Fortalte oxo at jeg/flere andre har sett andre av Midnightclub medlemer gjøre det samme...

En annen ble tatt på fredag for børning han fikk velge mellom bot eller miste lappen. Boten ble på 10.000,- !! Dette skjedde menes politi sto der.

Skrevet

Så det jeg vill si til dere alle som kommer da er: Helst ikke herje på plassen da det kan være andre som filmer eller politiet kan komme!

Å at man faktisk kan miste lappen.

Så plizz kjør forsiktig så kan vi alle møtes igjen med førerkorte i behold:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...