SiohZ Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 er det noen som har ei tegning på hvordan man skifter innsuget fra 328 til 325? skulle bytte det trudde det var bolt on plugg and play. men endte opp med noen slanger til overs. Festene var jo litt forskjellige til ting som skulle stå montert fast i innsuget. Men er det noen som har gjort dette før? kan guide meg igjennom? ga tapt etter litt og monterte bare på 328 innsuget igjenn. Blir bilen stabil på tomgang? vil ikke ha den "jagingen" på tomgang, hater det rett og slett. om man bytter innsuget påvirkes tomgangen? takker for alle svar\forslag til hva jeg kan gjøre:) Mvh John-Erik Andreassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Dette lurer jeg og på! Noen som har gjort dette før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Ligger masse info om dette på nette, søk på bmwccn f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phoenix Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 kan visst få kjøpt et kit... nok av tråder om dette, bare søk i forumet.. kan også se på denne DIY... http://www.team-bar.com/diy_m50manifold3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 kan visst få kjøpt et kit... nok av tråder om dette, bare søk i forumet.. kan også se på denne DIY... http://www.team-bar.com/diy_m50manifold3.htm Her http://www.namotorwerks.com/products/description.php/II=221/PA=0 er også ett kit, men det var jo ikke det han spurte om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Lykke til, har et innsug liggende selv. Ringt 4-5 verksteder, ingen vet hvordan dettte byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 okei, godt det ikke kunne jeg som plages med dette:P for forske litt på dette:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Trodde insugene måtte modifiseres for at det skulle passe jeg? Veit at NA Motorwerks har ferdige kit med bruksanvisning for en ganske billig penge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 er vell likså greit og kjøpe seg et kit antar jeg:) ekke vits å plages mer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg har montert dette. Gikk greit det. Men jeg handlet da ett ferdig moddet M50 innsug. Jeg har bilder av dette, før monterting, under og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg har montert dette. Gikk greit det. Men jeg handlet da ett ferdig moddet M50 innsug. Jeg har bilder av dette, før monterting, under og etter. Måtte du gjøre noe mer? tuning av motor etc...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Vet ikke om mann må det, men jeg justerte motoren etterpå ja, så den fikk mer suppe. (Jeg drevet om kompressoren også når jeg satte på innsuget, så jeg fikk den justert mye pga det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Lykke til, har et innsug liggende selv. Ringt 4-5 verksteder, ingen vet hvordan dettte byttes. mener det var en på bmwccn forumet som hadde hørt med bmwspesialiaten i skien om de tok jobben. han fikk faktisk en ganske grei pris på det om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 De i Skien har jeg snakka med. De kunne ikke gi noen full pris på jobben, da de ikke visste hvilke deler som trengtes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Det virka jo rart, kanskje de ikke skjønte hva han som hadde fått pris egentlig spurte etter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå